April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۱۹۱۷
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
0
رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور از پیشنهاد وام 30 میلیون تومانی به جای 25 میلیون تومان برای خرید خودروی دوگانه سوز به وزارت صنعت خبر داد.
وام خرید خودرو 30 میلیون تومانی می شودپول‌نیوز- اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور در گفتگویی از پیشنهاد وام 30 میلیون تومانی به جای 25 میلیون تومان برای خرید خودرو خبر داد وگفت: دولت به جای ارائه وام 25 میلیون تومانی برای خرید خودروی عادی بهتر بود 5 تا 10 میلیون تومان به این میزان اضافه می‌کرد و خودروی دوگانه سوز را تحویل مردم  می‌داد.

وی تصریح کرد: دولت با توجه به اینکه سعی در بهینه سازی مصرف انرژی در کشور دارید بایستی این موضوع را در اولویت کاری خود قرار می‌داد.

دادرس تاکید کرد: استفاده از خودروی دوگانه سوز بستر را برای کاهش مصرف بنزین فراهم می‌کند بنابراین ضروری است که دولت تدبیر عمومی با درایت بیشتر برای رسیدن به اهداف مورد نظر در جهت بهینه سازی مصرف انرژی  گام بردارد.

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور خاطر نشان کرد: پیشنهاد انجمن صنفی جایگاه داران به وزارت صنعت سبب می‌شود که هم مخازن خودروها نجات پیدا کرده و خودرو سازان در استفاده از این خودروهای دوگانه سوز تشویق شوند که این امر به نفع دولت است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: