کد خبر: ۱۶۲۶۱۵
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
0
بنزین 700 تومانی تا پایان آبان ماه اعتبار دارد و از اول آذر سهمیه 700 تومانی به قیمت هزار تومان در جایگاه‌ها عرضه می‌شود.
عرضه بنزین 1000 تومانی از اول آذر ماهپول‌نیوز- بنزین 700 تومانی تا پایان آبان ماه اعتبار دارد که بر اساس اعلام مسئولان این سهمیه 700 تومانی تمدید نخواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ بنزین 700 تومانی از اول آذر ماه به نرخ 1000 تومانی در جایگاه‌های سوخت عرضه می‌شود همچنین از مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور در پی گفتگویی اعلام کرده بودند کارت هوشمند سوخت به هیچ عنوان حذف نخواهد شد و در این زمینه پیشنهادهایی برای حفظ کارت هوشمند سوخت از سوی مسئولان ارائه شده تا مردم با انگیزه بیشتری از کارت سوخت خود استفاده نمایند.

گفتنی است هم اکنون اکثر مردم علاوه بر اینکه از کارت سوخت خود استفاده می‌کنند در صورت به همراه نداشتن این کارت از کارت جایگاه‌داران استفاده می‌نمایند.
برچسب ها: بنزین ، قیمت بنزین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: