April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۳۰۶۰
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
0
پسر معروف این روزهای دنیای مجازی دستگیر شد.
پول‌نیوز- چند روز پیش یکی از بحث های داغ فضای مجازی مربوط به پسری می شد که ده ها عکس از وی به همراه دختران  در شبکه های اجتماعی پخش شده بود.

شخص مورد نظر در کلیپ منتشره از خود در فضای مجازی ادعا کرده زنان حاضر در عکس بستگان وی (خواهر، زن داداش، دختر خاله و دختر عمه هایش ) هستند و گوشی وی چند روز پیش گم شده و عکس های ذخیره شده بر روی آن به سرقت رفته است.

پسر جنجالی فضای مجازی دستگیر شد

این فرد اظهار داشته به دنبال عامل انتشار تصاویر شخصی خود در فضای مجازی است اما همانطور که از شواهد پیداست احتمالا تنها فرد مظنون در انتشار عکس ها در فضای مجازی خود این شخص است که با انتشار کلیپی قصد سرپوش گذاشتن بر اعمال ضد اسلامی خود را داشت.


گفتنی است؛ دو روز پیش سردار ساجدی نیا در گفتگوی خود با باشگاه خبرنگاران اعلام نموده بود: هنوز شخصی برای شکایت از این شخص مراجعه  نکرده ضمن آن که افرادی که عفت عمومی را جریحه دار می کنند متعاقبا با آن ها برخورد خواهد شد.

مرکز اطلاع رسانی تهران بزرگ درباره پسر معروف فضای مجازی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دنبال شکایت خانم هایی که عکس آنان منتشر شده بود، متهم روز گذشته توسط پلیس فتا دستگیر شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: