April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۴۶۱۴
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
0
"جشنواره برند محبوب من" از تاریخ 6 تا 16 آذر ماه برگزار می‌شود که طی برگزاری این جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند برند محبوب خود را انتخاب و در مسابقه نظرسنجی آن شرکت کنند.
حضور بانک شهر در جشنواره پول‌نیوز- جشنواره "برند محبوب من"، با هدف تعیین محبوب‌ترین برند از نظر مشتریان با حضور بانک شهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، "جشنواره برند محبوب من" از تاریخ 6 تا 16 آذر ماه برگزار می‌شود که طی برگزاری این جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند برند محبوب خود را انتخاب و در مسابقه نظرسنجی آن شرکت کنند.

در این جشنواره که با حضور بانک‌ها، صنایع مواد غذایی، مواد شوینده و سایر سازمان‌ها برگزار می‌شود، بانک شهر نیز حضور دارد که علاقه‌مندان به برند  این بانک می‌توانند، به دو روش در این نظرسنجی شرکت کنند.

بر این اساس، امکان حضور در این جشنواره با ارسال عدد327 به شماره 3000709 و همچنین مراجعه به نشانی اینترنتی  www.brandmahboob.ir فراهم است.

جشنواره "برند محبوب من" از سوی انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با نظارت فراکسیون حقوقی حمایت از مصرف‌کنندگان مجلس برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: