پول‌نیوز- نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: پروژه متروی تهران -گرمسار شهریورماه 95 افتتاح می‌شود.

غلامرضا کاتب در آیین افتتاح مجتمع ورزشی گرمسار که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و خباز استاندار سمنان انجام شد،با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان گرمسار اظهار کرد: امروز توانسته‌ایم نزدیکی به تهران را به یک فرصت تبدیل کنیم.

وی با تقدیر از حمایت‌های دولت تدبیر و امید از پروژه‌های این شهرستان و خصوصا دو پروژه آزاد راه قم –گرمسار و متروی تهران گرمسار، گفت: در این دولت در کمتر از دو سال، آزاد راه قم -گرمسار را که راه مواصلاتی هفده استان کشور بود، افتتاح شد.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که می‌تواند بار ترافیکی بزرگی را از دوش تهران بردارد و برای این مهم نیازمند تامین اعتبار این پروژه در حوزه تهران است، همین پروژه است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس، ادامه داد: قسمتی از این پروژه که متعلق به حوزه گرمسار بوده به اتمام رسیده است و قسمت مرتبط با حوزه تهران نیمه‌تمام است، در صورت تداوم تامین اعتبار برای این پروژه، متروی تهران -گرمسار شهریورماه 95 افتتاح خواهد شد .

کاتب با اشاره به اهمیت این پروژه افزود: انتظار ما این است که در جذب اعتبارات این پروژه زیرساختی تسریع شود.

سخنگوی کمیسون برنامه و بودجه همچنین از معاون رییس جمهور خواست: زمینه انتقال بخش صنایع دفاعی دژ تهران به شهرستان گرمسار فراهم شود .

وی ادامه داد: این امر مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی است و منطقه ما آمادگی این را دارد که تمام صنایع دفاعی وزارت دفاع را پوشش دهد.

نماینده مردم گرمسار، با اظهار خرسندی از افتتاح یک مجتمع ورزشی در گرمسار خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی در زمینی با زیربنای بیش از 5000 متر به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه این پروژه با کمک بخش خصوصی احداث شده افزود: برای احداث این مجموعه 75میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که 65 میلیارد ریال آن توسط بخش خصوصی تامین شده است.

سخنگوی کمیسون برنامه و بودجه تصریح کرد: علاوه بر این برای تکمیل این پروژه مبلغ 900 میلیون تومان نیز تسهیلات از محل منابع وزارت ورزش و جوانان اخذ شده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: مترو ، تهران ، گرمسار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: