کد خبر: ۱۶۹۳۸۵
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
0
هاشمي پيام بانك ايران زمين با عنوان «براي زندگي همين يك زمين را داريم»، را در همين راستا ارزيابي و از آن به عنوان مسئوليت اجتماعي بانك ايران زمين در زمينه كاهش آلودگي هوا، از طريق بانكداري الكترونيك ياد كرد.
پیام بانک ایران زمین«براي زندگي همين يك زمين را داريم» در راستای کاهش آلودگی هوا پول‌نیوز- سيد محسن هاشمي، پيام بانك ايران زمين با عنوان «براي زندگي همين يك زمين را داريم»، را در راستاي مسئوليت اجتماعي اين بانك، در زمينه كاهش آلودگي هوا از طريق بانكداري الكترونيك دانست.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، كارشناسان بانك ايران زمين با حضور در پنجمين همايش و نمايشگاه سالانه بانكداري الكترونيك و شركت‌هاي پرداخت در برج ميلاد، ضمن ارائه خدمات بانكداري الكترونيك با متخصصان و شركت‌هاي فعال در اين حوزه به تبادل نظر پرداختند.

سيد محسن هاشمي مديرعامل بانك ايران زمين با حضور در غرفه اين بانك كه در حاشيه همايش بانكداري الكترونيك و نظام هاي پرداخت داير شده بود، ضمن بازديد از آن بر اهميت بانكداري الكترونيك و اثرات مثبت آن بر روند زندگي امروز تاكيد نمود و اظهار داشت: بانكها به عنوان نهادهايي اقتصادي-اجتماعي بايد در راستاي آنچه به عنوان مسئوليت اجتماعي بر دوش دارند، به گسترش هرچه بيشتر بانكداري الكترونيك كه زمينه ساز حفظ منابع طبيعي، صرفه جويي در وقت و آلودگي كمتر محيط زيست است، بپردازند.

هاشمي همچنين پيام بانك ايران زمين با عنوان «براي زندگي همين يك زمين را داريم»، را در همين راستا ارزيابي و از آن به عنوان مسئوليت اجتماعي بانك ايران زمين در زمينه كاهش آلودگي هوا، از طريق بانكداري الكترونيك ياد كرد.

در ادامه اين نمايشگاه مجيد شايسته و هادي قديمي از اعضاي هيئت مديره بانك ايران زمين، ضمن حضور در غرفه اين بانك، با متخصصان و شركت‌هاي فعال در بخش‌هاي الكترونيك بانكي ديدار و گفت و گو نمودند.

در حاشيه اين نمايشگاه بانك ايران زمين به ۱۰ نفر از كسانيكه در مسابقه ارائه انتقادات و پيشنهادات بانك شركت نمودند، جوايزي را اهدا نمود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: