کد خبر: ۱۷۳۵۵۲
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
0
رئیس اتحادیه میوه وسبزی گفت: در چند روز گذشته قیمت پیاز به مرز دو هزار و 500 تومان رسیده بود که متاسفانه مجدد شاهد افزایش قیمت آن در بازار هستیم.
پیاز همچنان در مسیر گران شدنپول‌نیوز- حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه وسبزی در گفتگویی در خصوص وضعیت قیمت پیاز اظهار داشت:در چند روز گذشته قیمت پیاز به دو هزا ر و 500 تومان رسیده بود که متاسفانه مجدد شاهد افزایش قیمت آن به مرز سه هزار تومان در بازار هستیم.

وی افزود: برداشت محصول از مناطق گرمسیری بندرعباس، بوشهر و چابهار به اتمام نرسیده هرچند که تا حدودی پیاز نو به بازار آمده اما مقدار آن جوابگو نیست و همواره پیش بینی می شود که تا 15 روز آینده با برداشته محصول قیمت ها متعادل می شود

مهاجران بیان کرد: ارزانترین نوع پیاز برای دزفول است که در ایام نوروز به بازار خواهد آمد.

همچنین مجتبی شادلو نائب رئیس اتحادیه باغداران در گفتگو یی گفت:سال گذشته به دلیل افزایش تولید قیمت پیاز بسیار پایین بوده و به همین خاطر کشاورزان امسال اقدام به کاشت کمتر محصول کردند.

وی افزود: برداشت پیاز در مناطق گرمسیری آغازشده و پیش بینی می شود که تا پایان اسفند ماه وضعیت به حالت اولیه خود باز گردد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: