April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۴۰۸۱
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
0
فاطمه دانشور عضو شوراي اسلامي شهر تهران با ابراز خوشحالي از احداث اين اتاق ها گفت: من به عنوان مادر چهار فرزند هميشه اين دغدغه را براي رسيدگي به وضعيت فرزندانم در بيرون از خانه داشتم.
پول‌نیوز- چهارمين اتاق مادر و كودك عصر امروز با حضور فاطمه دانشور عضو شوراي شهر و مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران در ايستگاه ترمينال جنوب افتتاح شد.   
 
به گزارش روابط عمومی مترو تهران، محسن نايبي مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران احداث اتاق هاي مادر وكودك را در راستاي فرامين شهردار تهران و مصوبات شوراي شهر در خصوص شهر دوستدار كودك دانست و گفت: تاكنون چهار ايستگاه مترو مجهز به اين اتاق ها شده است و اميدواريم در ساير ايستگاه ها هم اين اتاق افتتاح شود چراكه تكريم ارباب رجوع هميشه مد نظر ما است و تمامي تلاش خود را مي كنيم تا بانوان كه بخش اعظمي از مسافران مترو را تشكيل مي دهند با آسايش بيشتري سفر كنند.
 
وي با اشاره به اينكه مترو به عنوان يك وسيله حمل ونقل اجتناب ناپذير در بحث آلودگي هوا مطرح است افزود: شركت بهره برداري مترو تهران قصد دارد تا همراه با گسترش خطوط امكانات فرهنگي و رفاهي ايستگاه ها را هم گسترش دهد كه اتاق هاي مادر و كودك نمونه اي از آن است.
 
در ادامه اين مراسم فاطمه دانشور عضو شوراي اسلامي شهر تهران با ابراز خوشحالي از احداث اين اتاق ها گفت: من به عنوان مادر چهار فرزند هميشه اين دغدغه را  براي رسيدگي به وضعيت فرزندانم در بيرون از خانه داشتم.
 
وي از مدير عامل و معاون فرهنگي شركت بهره برداري مترو تهران بخاطر فعاليت هاي خوب فرهنگي در حوزه هاي مختلف تشكر كرد و افزود: اين مكان بسيار زيبا است و تمام امكانات و فضاي مورد نياز مادر و كودك در آن لحاظ شده است.
 
وي با تاكيد بر اينكه جاي خالي اين فضا در محيط هاي شهري احساس مي شد تصريح كرد: اميدوارم اين اتاق ها گسترش پيدا كند و بخش هاي ديگر در شهر تهران هم از مترو به عنوان الگو در اين راستا استفاده كنند.
 
گفتني است در حاشيه اين مراسم از بسته آموزشي قطار مهرباني هم رونمايي شد. اين بسته كه به منظور فرهنگ سازي در خصوص استفاده صحيح از مترو در ميان كودكان طراحي شده گواهي ثبت طرح اسباب بازي و سرگرمي، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان را كسب كرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: