April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۵۹۲۴
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
0
با پيگيريهاي مستمر و در راستاي تحقق وعده هاي دكتر مونسان در توسعه ناوگان هواپيمايي كيش، نخستين فروند هواپيماي ايرباس ٣٢٠ در فرودگاه جزيره كيش به زمين نشست.
پول‌نیوز- اولين فروند هواپيماي ايرباس متعلق به شركت هواپيمايي كيش در آخرين روزهاي سال ٩٤ در جزيره به زمين نشست.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، با پيگيريهاي مستمر و در راستاي تحقق وعده هاي دكتر مونسان در توسعه ناوگان هواپيمايي كيش، نخستين فروند هواپيماي ايرباس ٣٢٠ در فرودگاه جزيره كيش به زمين نشست.

اين هواپيما كه متعلق به شركت هواپيمايي كيش و گامي ديگر در جهت افزايش كيفيت خدمات رساني به گردشگران اين جزيره مرجاني است ساعت ٥:٤٥ چهارشنبه ٢٦ اسفند در كيش فرود آمد.

فرود اولين ايرباس ناوگان هواپيمايي كيش

گفتني است اين هواپيماها داراي ١٨٠ صندلي است و در چند روز آينده دومين ايرباس هواپيمايي كيش نيز وارد جزيره خواهد شد.

نوسازي ناوگان هواپيمايي كيش به عنوان يكي از اولويت هاي گردشگري نخستين منطقه آزاد كشور از دو سال پيش مد نظر بوده كه با تلاش هاي دولت تدبير و اميد در رفع تحريم ها و بهبود شرايط تبادلات اقتصادي كشور در فضاي بين المللي، سازمان منطقه آزاد كيش موفق به اجراي اين طرح و آغاز بهسازي ناوگان هوايي كيش شد.          

لازم به ذكر است شركت هواپيمايي كيش متعلق به سازمان منطقه آزاد كيش بوده و بنابر سياست هاي اين سازمان در توسعه گردشگري، در حال حاضر بيشتر خطوط پروازي اين شركت در مسير شهرهاي مختلف كشور به جزيره كيش و بالعكس به گردشگران خدمات مي دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: