کد خبر: ۱۷۶۵۴۳
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
0
در این حادثه مرد ۳۴ ساله، همسر ۳۲ ساله و دو دختر ۳ ساله دچار مسمومیت شده بودند که با اقدام به موقع از مرگ نجات یافته و به مرکز درمانی منتقل شدند.
نجات ۴عضو خانواده از خطر گازگرفتگی و مرگپول‌نیوز- سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با اقدام به موقع آتش نشانی چهار عضو یک خانواده از حادثه گاز گرفتگی و مرگ نجات یافتند.

سید جلال ملکی در گفتگویی درباره جزیات عملیات امداد و نجات گفت: ساعت ۳:۴۵ بامداد امروز اتش نشانان در جریان وقوع حادثه گازگرفتگی در خیابان کلهر قرار گرفتند. بلافاصله ماموران ایستگاه ۵۲ به محل حادثه اعزام شدند. با حضور تیم نجات آتش نشانی مشخص شد چهار عضو یک خانواده در آپارتمان ۶۰ متری دچار گازگرفتگی شده اند.

وی ادامه داد: در این حادثه مرد ۳۴ ساله، همسر ۳۲ ساله و دو دختر ۳ ساله دچار مسمومیت شده بودند که با اقدام به موقع از مرگ نجات یافته و به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران این حادثه به علت نشت گاز منوکسیدکربن از آبگرمکن دیواری و شومینه بود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: