April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۶۷۵۴
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
0
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فرو رفتن میلگرد به جمجمه کارگری جوان خبر داد.
پول‌نیوز- سیدجلال ملکی در گفت‌وگویی دراین باره گفت: در ساعت 12:24 امروز از یکی از بیمارستان‌های شمال تهران با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک شد که با توجه به گزارش اولیه، عوامل دو ایستگاه به محل بیمارستان اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از حضور در محل مشاهده کردند که میلگردی از قسمت فوقانی جمجمه وارد سر یک کارگر جوان شده و تا زیر گونه‌اش پیش رفته، اما گونه را سوراخ نکرده و در زیر پوست برآمدگی آن احساس می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آغاز عملیات آتش‌نشانان ادامه داد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص در اتاق عمل اضافه میلگرد را بریده و این جوان در حالی که بیهوش شده بود برای عمل جراحی، در اتاق عمل ماند و آتش‌نشانان محل را ترک کردند.

ملکی درباره علت این حادثه گفت: آتش‌نشانان در محل حادثه حضور نداشتند؛ اما طبق گفته افراد حاضر در اتاق عمل این کارگر حین کار دچار این حادثه شده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، تا زمانی که آتش‌نشانان در اتاق عمل حضور داشتند، این کارگر زنده اما بیهوش بود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: میلگرد ، حوادث ، کارگر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: