April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۷۷۱۸
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
0
حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی - امام جمعه سمنان - در این دیدار با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد و تولید داخلی تبلور می یابد، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، بانک ها و بنگاه های اقتصادی باید در خدمت اهداف کلان اقتصادی کشور باشند و برای حل مشکلات مردم به ویژه اقشار نیازمند تلاش کنند.
پول‌نیوز- ​مدیر کل شعب بانک مهر اقتصاد استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی - امام جمعه سمنان - در این دیدار با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد و تولید داخلی تبلور می یابد، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، بانک ها و بنگاه های اقتصادی باید در خدمت اهداف کلان اقتصادی کشور باشند و برای حل مشکلات مردم به ویژه اقشار نیازمند تلاش کنند.

امام جمعه سمنان نقش بانک ها در افزایش تولید داخلی، رونق کسب و کار واحد های صنعتی و تولیدی، ایجاد اشتغالزائی و رشد و توسعه اقتصاد کشور را بسیار موثر دانست و گفت: مفهوم واقعی اقدام و عمل در شعار امسال  زمانی عینیت می یابد که مردم در زمان مراجعه به شعب، خدمت را به وضوح لمس کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد در زمینه ارائه تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی عملکرد مناسبی داشته، بر حفظ اخلاق اسلامی، منش مردمی، صداقت در گفتار، امانتداری و خوش قولی  تاکید کرد و خواستار حمایت های همه جانبه مجموعه مهر در رفع مشکلات مردم شد.

در ادامه حسین زندی مقدم - رئیس اداره امور شعب استان سمنان - نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک، حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی، پیاده سازی و ترویج بانکداری اسلامی و تکریم ارباب رجوع را از برنامه ها و اولویت های بانک مهر اقتصاد عنوان کرد.

تبلور اقتصادمقاومتی با حمایت از تولید داخلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: