کد خبر: ۱۷۸۳۱۲
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
0
در فراخوانی که در این رابطه منتشر شده منظور از کارگر را تمامی کارگران (زن و مرد) شاغل در واحدهای صنعتی، تولیدی و صنفی، رانندگان، قالیبافان، صیادان، کارگران ساختمانی، رفتگران، نیروهای خدماتی شرکت ها و سازمان ها و... کار می کنند تعریف کرده است.
پول‌نیوز- اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد همزمان با هفته بزرگداشت کارگر، نخستین جشنواره عکس سلفی" من و پدر یا مادر کارگرم " را برگزار کند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این مسابقه با هدف ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های کارگران عزیز در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی و ... و نقش بی بدیل آنان در تعالی و رشد فرزندان و شکوفایی اقتصاد کشور برای تمامی فرزندان کارگر عزیز برگزار می شود.

بر این اساس، این جشنواره سلفی عکس با شعار"من به پدر یا مادر کارگرم افتخار می کنم" برای تمامی اقشار جامعه در سطوح مختلف سنی و تحصیلی است که پدر یا مادر آنها به عنوان کارگر فعالیت می کنند.

بر پایه این گزارش، در فراخوانی که در این رابطه منتشر شده منظور از کارگر را تمامی کارگران(زن و مرد) شاغل در واحدهای صنعتی، تولیدی و صنفی، رانندگان، قالیبافان، صیادان، کارگران ساختمانی، رفتگران، نیروهای خدماتی شرکت ها و سازمان ها و... کار می کنند تعریف کرده است.

گفتنی است، هر عکاس می تواند 3 قطعه عکس شماره گذاری شده را به همراه فایل word از اطلاعات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و موبایل، نشانی پستی، پست الکترونیک و ذکر موقعیت مکانی عکس، نوع و مدل گوشی را به نشانی پست الکترونیکphoto@tamin.ir ارسال کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عکس ها باید در محل کار و یا دارای نشانه‌هایی از کار مانند لباس کار، ابزار کار و ... باشند.

در این فراخوان، آخرین مهلت ارسال آثار؛ 10خرداد ماه 1395 تعیین شده است و اعلام نتایج و اهدای جوایز؛ تیرماه 1395 همزمان با هفته تامین اجتماعی خواهد بود.

گفتنی است، مقرر است برای عکس اول؛ لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 3 سکه تمام بهار آزادی، عکس دوم؛ لوح تقدیر و 2 سکه تمام بهارآزادی، عکس سوم؛ لوح تقدیر و یک سکه تمام بهار آزادی و برای عکس های راه یافته به بخش مسابقه نیز 200 هزار تومان کارت اعتباری اهداء خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: