کد خبر: ۱۷۹۰۵۸
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
0
حیدرآبادی پور گفت: هند، ترکیه، کره جنوبی، تایوان، اسپانیا، سوئد و بلژیک از جمله کشورهای طرف قرارداد با بانک سرمایه هستند و اخیرا بانک مسقط عمان نیز با این بانک همکاری می‌کند.
افتتاح شعبه خیابان فرشته بانک سرمایهپول‌نیوز- شعبه خیابان فرشته بانک سرمایه با حضور حیدرآبادی پور، مديرعامل، اعضاي هيات مديره، مدیران ارشد و نیز تعدادي از مشتريان بانک به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حیدرآبادی‌پور، مدیرعامل بانک سرمایه در مراسم افتتاح شعبه فرشته بانک سرمایه با تاکید بر اینکه عقد مشارکت در سال جاری از اولویت‌ها و اهداف بانک سرمایه است، افزود: عقد مشارکت در عقود اسلامی بر مبنای نظارت بر مصرف تسهیلات است و سمت‌ و سوی تسهیلات را در سر رسید مشخص می‌کند.

وی اظهار کرد: این شعبه در 2 بخش ارزی و ریالی در خدمت هموطنان در شمال شهر تهران خواهد بود.

مدیرعامل بانک سرمایه با تاکید بر اینکه یکی از خدمات مورد نظر، اعتبارات اسنادی خارجی است، افزود: این بانك در حال حاضر با 7 كشور آسيايي و 4 كشور اروپايي قراردادهاي كارگزاري دارد.

حیدرآبادی پور گفت: ترکیه هند،کره جنوبی، تایوان، سوئد، اسپانیا و بلژیک از جمله کشورهای طرف قرارداد با بانک سرمایه هستند و اخیرا بانک مسقط عمان نیز با این بانک همکاری می‌کند.

حیدرآبادی گفت: هزینه خدمات و تولیدات داخلی در برخی موارد بالاتر از کالاهای مشابه خارجی است، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری‌های جدید باعث بازسازی و ورود فناوری‌های جدید و ماشین‌آلات نو خواهد شد تا به این وسیله تولیدات داخلی قابل رقابت با کالاهای خارجی شود.

مدیرعامل بانک سرمایه تصریح کرد: کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی باعث کاهش فاصله با نرخ‌های خارج از کشور خواهد شد.

حیدرآبادی پور اظهار داشت: رویکرد بانک سرمایه در سال 95 با توجه به شعاری که مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل فرمودند، توجه به اقتصاد مقاومتی و توجه به نيرو و سرمايه هاي انساني در اولویت های کاری است به همین دلیل تلاش برای خدمت رسانی به مشتریان بانک از مهمترین اقدامات بانک سرمایه است.

افتتاح شعبه خیابان فرشته بانک سرمایه

افتتاح شعبه خیابان فرشته بانک سرمایه

افتتاح شعبه خیابان فرشته بانک سرمایه

افتتاح شعبه خیابان فرشته بانک سرمایه

افتتاح شعبه خیابان فرشته بانک سرمایه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: