April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۹۴۷۵
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
0
پول‌نیوز- در فصل جاری 19 بار به سود بارسلونا پنالتی گرفته شده است که این یک رکورد به شمار می‌آید.

به گزارش آس، بارسلونا رکورد دیگری را به ثبت رساند. در دیدار برابر اسپورتینگ خیخون از هفته سی‌ و پنجم لالیگا، آبی‌اناری‌ها رکورد پنالتی‌هایی که به نفع یک تیم گرفته شده را شکستند. پیش از این، دیدار داوران 16 پنالتی به سود این تیم اعلام کردند و با رکورد رئال بتیس در فصل 92-1991 برابر بود.

با سه پنالتی که داور در دیدار شنبه شب به نفع بارسلونا گرفت، این رکورد به 19 رسید. اولین پنالتی پس از اصابت توپ به دست ورانخس گرفته شد. پنالتی دوم نیز زمانی رخ داد که نیمار درون محوطه جریمه با خطا روی زمین افتاد و کلوس گوس آن را خطا اعلام کرد. سومین پنالتی نیز با خطا روی نیمار به نفع آبی‌اناری‌ها سوت زده شد.

در اسپانیا رئال مادرید با 9 پنالتی پس از بارسلونا قرار دارد. در انگلیس برای لسترسیتی 11 پنالتی گرفته شده است. تورینو در سری A ایتالیا نیز در همین شرایط قرار دارد. در آلمان برای وردربرمن تاکنون 9 پنالتی گرفته شده است و پاری‌سن‌ژرمن با هشت پنالتی، کمترین پنالتی‌های به نفع گرفته را در میان لیگ‌های اروپایی به خود اختصاص داده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: رکورد ، بارسلونا ، پنالتی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: