کد خبر: ۱۷۹۶۷۸
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
0
یکی از قابلیت‌های جدیدترین نسخه‌اندروید یعنی Marshmallow(نسخه 6 اندروید)، هوشمندتر شدن قابلیت google now به کمک ویژگی Now on Tap است.
چگونه کارت‌های گوگل را برای کاربران ایرانی فعال کنیم؟پول‌نیوز- گوگل در طی سال‌های اخیر، ویژگی‌های جدید و تازه‌ای را به سیستم جستجوی خود اضافه کرده است. ابتدا این شرکت‌ با کارت‌های گوگل Now شروع کرد و چندی پیش از یک ویژگی جدید در اندروید 6 یا همان مارشملو به نام Now On Tap رونمایی کرد.

متاسفانه این دو ویژگی جذاب در کشور عزیزمان فعال نیستند و نمی‌توان از آن‌ها به راحتی استفاده کرد، اما آیا این پایان کار است؟


چگونه کارت‌های گوگل و ویژگی Now On Tap را برای کاربران ایرانی فعال کنیم؟


اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که با فعال کردن این دو قابلیت با پیام Not Available In Your Country مواجه می‌شوید، بهتر است نگاهی به این آموزش داشته باشید. این روش هیچ نیازی به روت کردن دستگاه اندرویدی شما ندارد و همین مورد می‌تواند برای بسیاری از کاربران فوق‌العاده جذاب باشد. این مراحل بر روی نکسوس 6 با سیستم عامل اندروید 6 امتحان شده است و نتیجه آن کاملا مثبت بوده است. البته لازم به ذکر است که پس از انجام این مراحل، باید برنامه Google خود را همیشه بروز نگه دارید.


چگونه کارت‌های گوگل و ویژگی Now On Tap را برای کاربران ایرانی فعال کنیم؟


مرحله اول: سیم کارت خود را از داخل تلفن هوشمند خود خارج کنید.

مرحله دوم: پس از این‌که سیم کارت را از دستگاه خارج کردید، لازم است که دستگاه را یک بار به تنظیمات کارخانه برگردانید؛ به عبارتی دستگاه خود را ریست کنید.

مرحله سوم: پس از ریست شدن دستگاه، تمامی مراحل آماده کردن دستگاه شامل وارد کردن رمز وای‌فای، ایمیل، تاریخ و غیره را کامل نکنید و از آن‌ها رد شوید.

مرحله چهارم: مانند هر مرحله دیگری، سیستم موقعیت دستگاه یا همان لوکیشن را غیر فعال کنید.

مرحله پنجم: حال به وای‌فای نزدیک خود متصل شوید.

مرحله ششم: به بخش تنظیمات بروید، سپس گزینه بیشتر را انتخاب کرده و به یک VPN متصل شوید. پس از آن یک Pattern برای دستگاه خود تنظیم کنید.

مرحله هفتم: پس از اینکه به VPN متصل شدید، برنامه گوگل را از روی تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی خود اجرا کنید.

مرحله هشتم: حال وارد اکانت گوگل خود شوید.

مرحله نهم: بعد از اینکه وارد حساب شدید، با پیغام معرفی Google Now مواجه خواهید شد. پس از دیدن این پیغام گزینه Yes I’m In را انتخاب کنید.

در اینجا کارت‌ها برای شما فعال خواهند شد و می‌توانید لذت ببرید، اما اگر به دنبال Now On Tap هستید، این سه مرحله دیگر را دنبال کنید.

مرحله دهم: حال به تنظیمات بروید و وارد قسمت Google شوید، سپس گزینه Search And Now و Now Cards را انتخاب کنید. پس از آن گزینه Now On Tap را انتخاب کنید.

مرحله یازدهم: سیم‌ کارت خود را وارد دستگاه کرده و VPN را به طور کامل حذف کنید.

عملیات با موفقیت انجام شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: