April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۹۹۱۲
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
0
پول‌نیوز- مقامات دولتی فرانسه تحقیقات خود جهت بررسی میزان آلایندگی محصولات بسیاری از خودروسازان را انجام داده اند و حالا نوبت به شرکت هم وطن خود یعنی پژوسیتروئن رسیده است.

بار دیگر تحقیقات دولتی جدیدی در حال شکل گیری است که  به دلیل در خواست های بسیار خودروهای ساخت پژوسیتروئن را هداف قرار داده است. گفته می شود که مقامات دولتی از کارخانه های پژوسیتروئن بازدید کرده اند و این مسئله به تایید مدیران پژوسیتروئن نیز رسیده است. پژوسیتروئن تایید کرده که تمامی محصولاتش با قوانین آلایندگی همگامی دارد. پژوسیتروئن به فناوری های خود اطمینان دارد و در حال همکاری تمام و کمال با  مقامات دولتی است. رویترز اعلام کرده که چهار مرکز تحقیق و توسعه پژوسیتروئن توسط مقامات بررسی شده است.

ماه ژانویه نیز انگشت اتهام به سوی رنو اشاره رفته بود و لذا دولت با فرستادن نمایندگان دفتر مرکزی و مرکز فنی آن را بازرسی کرد. البته تنها رنو نبود که برای ارائه اطلاعات درباره سطح آلایندگی محصولاتش اظهار شد چرا که فورد و مرسدس نیز تحت بررسی قرار گرفتند.

البته هنوز مقامات دولتی فرانسته هیچ شرکتی به جز فولکس واگن را به عنوان  متخلف معرفی نکرده و عقیده دارند تا به اینجا هیچ خودروسازی از قوانین تخطی نکرده است.

منبع: خبر خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: