پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی کارگرپول‌نیوز- دکتر علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر پیامی را منتشر کرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، متن پیام به این شرح است:

یازدهم اردیبهشت گرامیداشت روز جهانی کارگر و فرصت تجلیل از کار و تلاش بندگانی است که در راه سعادت و سربلندی و پیشرفت امور جامعه با جدیت گام بر می دارند. این روز بزرگ را به همه كارگران شرافت مند، و سخت کوش کشورمان كه در پيروزى انقلاب اسلامى ايران و تداوم آن نقش سازنده و حضور فعال داشته و دارند تبريك گفته و به روان پاك کارگران شهیدی که برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی ایران عزیز در هشت سال دفاع مقدس  جان  خویش را در طبق اخلاص نهادند درود مى‌فرستم.

توجه به جایگاه و اعتبار کارگران در جامعه اسلامی از مهمترین مسایلی است که در نگاه قرآن و معصومین(ع) بر آن تاکید فراوان شده است. بدون شک گرامیداشت مقام و منزلت کارگر به یک روز محدود نمی گردد و به فرموده  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نیز هر روز،  روز کارگری و کارگران است. کارگران عزیزی که با اراده ای قوی و روحیه خستگی ناپذیر برای کسب روزی حلال تلاش کرده و "استقلال" و "خودکفایی" را در همه عرصه‌ها و در سایه خود باوری معنا می کنند. انسان های شریفی كه باور دارند لازمه استقلال اقتصادی کشور توسعه و ارتقاء کیفی توليدات داخلى است که آن هم به مدد كار و ابتكار سازنده محقق می شود و خوشبختانه در سرزمین پهناور ایران امروز چنین انسان های سخت کوش و کارگران با انگیزه ای مسئولیت به حرکت درآوردن چرخ های تولید و تحول اقتصادی را به دوش گرفته اند.

جزیره زیبای کیش که در سال های گذشته در توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی کشورمان نقش مهمی ایفا کرده است در فضای پسا برجام نیز می کوشد تا دروازه گشوده ایران اسلامی بر بازار پر رونق گردشگری و تجارت جهانی باشد و بدون شک برای پیشقدم بودن در این مسیر به تلاش هوشمندانه و هدفمند کارگران این جزیره زیبای مرجانی تکیه کرده است.

خداوند را شاکریم که در این جزیره کارگران متعهدی فعالیت دارند که به عشق آبادانی ایران اسلامی با همت و غیرت تلاش می کنند و به یمن عزم جزم آنان در کیش زیبا، حرکت چرخ های تولید تندتر، و مسیر توسعه و آبادانی هموارتر شده است. از تمامی این کارگران عزیز كه صادقانه و با تمام نيرو و توان خويش تلاش کردند سپاسگزارم و امید آن دارم تا در سالی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام گرفته است تمامی طرح های نوینی که با هدف توسعه و آبادانی جزیره کیش و رفاه ساکنان و گردشگران و رونق بازار کسب و کار برنامه ریزی شده است در پرتو همدلی و همراهی کارگران قرین توفیق شود.

در پایان با تشکر مجدد از تلاش‌های همه کارگران پرتلاش شاغل در بخش های دولتی و خصوصی، این روز خجسته را به یکایک آنان تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای این عزیزان و خانواده شان سلامتی و موفقیت مسئلت دارم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: