April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۴۶۵۵
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
0
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت:یکی از برنامه های صندوق با کمک شهرداری تهران، امکان سنجی ساخت خوابگاه های متاهلی در تهران است که با حمایت نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها و کمک شهرداری تهران امیدواریم این طرح اجرایی شود.
ساخت خوابگاه متاهلی با کمک شهرداریپول‌نیوز-رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از امکان سنجی ساخت خوابگاه متاهلی در تهران با کمک شهرداری و تبدیل آشپزخانه های سنتی به صنعتی خبر داد .

ذوالفقار یزدان مهر افزود: یکی از برنامه های صندوق با کمک شهرداری تهران، امکان سنجی ساخت خوابگاه های  متاهلی در تهران است که با حمایت نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها و کمک شهرداری تهران امیدواریم این طرح اجرایی شود.

وی با اشاره به ارتقاء کیفیت غذای دانشجویی گفت: ما امسال برای اینکه کیفیت غذای دانشجویی را افزایش دهیم و در تغذیه دانشجویی تنوع ایجاد کنیم، ازطریق در آمدهای اختصاصی صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه ها کمک می کنیم تا زیرساخت های خود را تقویت کنند، تا برندهای مختلف بتوانند وارد دانشگاه شده و دانشجو بتواند غذای مورد علاقه خود را انتخاب کند.

یزدان مهر ادامه داد: برای انجام این موضوع ارایه تسهیلات، کمک به زیرساخت های دانشگاه ها و  تبدیل آشپزخانه های سنتی به صنعتی در دستور کار صندوق قرار دارد.

وی با اشاره به تجهیزو تعمیر خوابگاهها افزود: اعتبارت تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها در اختیار دانشگاه ها قرار دارد و صندوق نقش پشتیانی دارد.

براساس رتبه بندی خوابگاه ها در حال حاضر ۵۶ خوابگاه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و برنامه ما این است که با کمک دانشگاه‌ها این خوابگاه ها را که در رتبه ۵ قرار دارند به سطح بالا ارتقاء دهیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: برهمین اساس اعتباری از طریق صندوق تامین اعتبار شده تا در تعطیلات تابستان با کمک دانشگاهها تلاش کنیم تا سال آینده خوابگاه رتبه ۵ نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در رابطه با خوابگاه های رتبه  ۳ و ۴ نیز سعی کردیم از ۸۰ درصد اجاره بهایی را که از دانشجو اخذ می شود را صرف تعمیر و تجهیز خوابگاه ها کنیم تا به سطوح بالاتر ارتقاء یابند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: