ثبت‌نام بیش از 14 هزار واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات دولتیپول‌نیوز-مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از ثبت‌نام بالغ بر 14 هزار 590 واحد صنعتی و تولیدی کشور در سامانه دریافت تسهیلات دولتی خبر داد.

 علی یزدانی - معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت - در کارگروه رفع موانع تولیدی استان سمنان که با حضور استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد واحد صنعتی و تولیدی تا پایان وقت اداری دیروز 29 خردادماه در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردند که 3040 واحد آن صنعتی و 11 هزار و 558 واحد آن تولیدی هستند.

وی از ادامه مهلت برای ثبت‌نام واحدهای صنعتی و تولیدی در این سامانه خبر داد و افزود: هر واحدی که شرایط لازم را داشته باشد می‌تواند در این سامانه ثبت‌نام کند تا در صورت احراز شرایط از تسهیلات اعطایی بهره‌مند شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ثبت‌نام 1464 واحد و 216 طرح استان سمنان در سامانه بهین‌یاب خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد واحد استان سمنان نیز تا ساعت 14 دیروز 29 خردادماه در سامانه ثبت‌نام کردند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور از لزوم داشتن بازار و توان رقابت به‌عنوان اولویت اصلی پرداخت این تسهیلات نام برد و اظهار کرد: در این طرح واحدهای تولیدی کوچک و متوسطی که از نظر ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، توان راه‌اندازی یا افزایش تولید را داشته باشند با تزریق نقدینگی از طریق اعطای این تسهیلات فعال‌تر شده و اشتغال جدید ایجاد می‌کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: