April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۷۱۸۹
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
0
موسسه مالی و اعتباری عسگریه با هدف حضور در مجامع بین المللی اقدام به تغییر نام از عسگریه به" ملل "اقدام و طی چند هفته آینده تابلوهای این موسسه مالی تغییر خواهد کرد.
پول‌نیوز- رئیس هیات مدیره و قائم مقام موسسه اعتباری عسگریه در خصوص تغییرنام گفت: دلیل این تغییرنام مطرح شدن در مجامع بین المللی بود و از آنجایی که نام این موسسه این برداشت ناصحیح را در اذهان جامعه بین المل ایجاد کرده بود که سمت و سوی این موسسه مالی وابسته به نیروهای نظامی است لذا برای تغییر این نگرش مبادرت به تغییر نام کردیم.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مروجی در پاسخ به اعلام زمان دقیق این تغییر نام گفت: درحال حاضر زمان دقیق و مشخصی برای این منظور درنظر گرفته نشده اما بعد از تصویب شورای پول و اعتبار و تایید سازمان بورس اقدام به ثبت شرکت ها انجام شده و بعد از آن طی فاصله 2 یا 3 هفته ای قرار است تابلوها و سربرگ های موسسه نیز تغییر یابد.

محمدرضا مروجی در پاسخ به این سوال که آیا موسسات مالی نیز از قانون کاهش نرخ سود سپرده های بانکی تبعیت می کند افزود: شورای هماهنگی در طی جلسه ای با مدیران عامل و تمام موسسات عضو کانون و بانک های دولتی متعهد به انجام این دستورالعمل از امروز شده اند و موسسات نیز از این قانون مبرا نیستند.

وی در خصوص کاهش نرخ سودهای بانکی خاطر نشان کرد :کاهش نرخ سود سپرده های بانکی در این وضعیت اقتصادی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور باشد . در این طرح به جای آنکه سرمایه ها در بانک ها راکد بماند به سمت ایجاد اشتغال و حرکت چرخ های تولید متمایل می شود که حاصل آن رشد اقتصادی خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: