کد خبر: ۱۸۷۱۹۰
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
0
جانشین فرمانده پلیس راه کشور از لغو یکساله مجوز فعالیت شرکت اتوبوسرانی مقصر در تصادف اتوبوس حامل سربازان در نی ریز فارس خبر داد.
پول‌نیوز- سرهنگ قاسمیان با اشاره به تشکیل کمیسیون ماده 12 رسیدگی به تخلفات رانندگی حمل و نقل بار و مسافر  درپی این حادثه اظهار کرد: در این جلسه، اعضای کمیسیون شرکت تعاونی میهن نور کرمان به دلیل دستکاری در سیسیتم اصلی خودرو و نصب باک اضافه، عدم بازدید مدیر فنی از اتوبوس یاد شده، عدم ممهور بودن صورت وضعیت مسافری به مهر شرکت، حمل کالای غیرمجاز، حمل مسافر اضافه بر ظرفیت و عدم دریافت مجوز حرکت کاروانی از پلیس‌راه برای 15 دستگاه اتوبوس در اختیار این شرکت که مسافران خاص از جمله سربازان پادگان 05 را حمل می‌کرد، به عنوان متخلف تشخیص دادند.

به گفته جانشین فرمانده پلیس راه کشور، در همین راستا پروانه فعالیت شرکت تعاونی اتوبوسرانی میهن نور کرمان به استناد تبصره یک ماده 3 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و ماده 12 آیین نامه اجرایی این قانون به مدت یکسال به حالت تعلیق در آمد.

بامداد روز چهارشنبه سقوط اتوبوس حامل سربازان پادگان 05 کرمان به دره‌ای در نی‌ریز سبب مرگ 20 تن شد که 13 نفر از آنان سرباز بودند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: اتوبوسرانی ، مجوز ، سرباز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: