April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۷۵۶۳
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
0
 پول‌نیوز- استون مارتین به دلیل کاهش فروش خودرو و ادامه سرمایه گذاری برای توسعه فعالیتهایش، ضرر ناخالص ۱۲۷.۹ میلیون پوند برای سال ۲۰۱۵ گزارش کرد که پنجمین ضرر سالانه متوالی این خودروساز بود.

این خودروساز لوکس انگلیسی سال گذشته ۳۶۱۵ دستگاه خودرو فروخت که در مقایسه با ۳۶۶۱ خودرو در سال ۲۰۱۴ کاهش داشت. اندی پالمر، مدیرعامل استون مارتین در اکتبر به رویترز گفته بود انتظار دارد حجم فروش اندکی بالاتر از میزان فروش سال ۲۰۱۴ باشد.

استون مارتین که برای ساخت خودروهای اسپورت "دی بی ۵" که جیمز باند سوار آن می‌شود معروف است، ۷۱.۸ میلیون پوند در سال ۲۰۱۴ ضرر کرد. این شرکت که به دلیل مدلهای قدیمی و سرمایه گذاری ضعیف از رونق بازار جهانی خودروهای لوکس جا مانده است در حال سرمایه‌گذاری بالایی برای ساخت مدل کراس اوور DBX در یک کارخانه جدید در ولز است.

بر اساس گزارش رویترز، استون پس از انتصاب پالمر به سمت مدیرعاملی این شرکت، ۲۰۰ میلیون پوند از سرمایه‌گذاران بزرگش شامل کویت و شرکتهای سرمایه گذاری خصوصی ایتالیایی تهیه کرد. این شرکت تحت طرحهای توسعه اش، تصمیم دارد تا پایان دهه جاری حدود ۱۵ هزار خودرو تولید کند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: استون مارتین ، خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: