April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۷۶۱۹
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
۱
مدیرعامل بیمه دانا گفت، کارشناسان شعبه کرمان این شرکت با مراجعه به محل حادثه و شرکت مسافربری، صورت وضعیت اتوبوس مورد اشاره را دریافت کرده و اقدامات لازم برای تسهیل در پرداخت غرامت به ذینفان را به عمل آوردند .
بیمه دانا غرامت قربانیان واژگونی اتوبوس را پرداخت می کندپول‌نیوز- شرکت بیمه دانا غرامت فوت سربازان کشته شده سانحه اخیر را از محل پوشش بیمه حوادث سرنشین مسافر و مازاد بر بیمه شخص ثالث پرداخت می کند .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، با عرض تسلیت به خانواده سربازان حادثه اخیرگفت: در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل سربازان پادگان 05 کرمان و کشته شدن شماری از آنها، کارشناسان شعبه کرمان این شرکت با مراجعه به محل حادثه و شرکت مسافربری، صورت وضعیت اتوبوس مورد اشاره را دریافت کرده و اقدامات لازم برای تسهیل در پرداخت غرامت به ذینفان را به عمل آوردند .

مدیر عامل بیمه دانا اعلام کرد: با اداره کل پایانه های استان کرمان در خصوص اعلام خسارت و ارسال مدارک و مستندات مکاتبه لازم صورت گرفته است .

گفتنی است: اتوبوس واژگون شده تحت پوشش بیمه حوادث سرنشین مسافر و مازاد بر بیمه شخص ثالث شعبه کرمان بیمه دانا بوده که طبق تعهدات فی مابین، برای فوت و نقص عضو 192.000.000 ریال و هزینه پزشکی 19.200.000 ریال به خانواده قربانیان و مصدومان سانحه پرداخت خواهد شد .

دکتر صادق در پایان با آرزوی صبر برای خانواده های کشته شدگان این حادثه خاطر نشان کرد: ذی نفعان می توانند در اسرع وقت برای دریافت خسارات مورد نظر به شعبه کرمان این شرکت مراجعه کنند .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ali
Iran, Islamic Republic of
19:19 - 1395/04/09
مگه بیمه فوت 220 میلیون تومان نیست؟
19 میلیون تومان بابت فوت بسیار دردناکه . از کجا اومده؟
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: