April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۸۴۳۱
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
0
کاماروهای 1970 را با کدهای آر اس مخفف رالی اسپرت، اس اس مخفف سوپر اسپرت یا زد 28 می شناسیم. در این بین آر اس محبوب ترین نسخه ارائه شده محسوب می شود که برای امروز نیز ما به بررسی یک پروژه شخصی سازی روی آر اس خواهیم پرداخت.

پول نیوز، مازیاردانیالی-  1966عددی بسیار مهم در تاریخ صنعت خودروی آمریکا یا بهتر بگوئیم در دوران خودروهای عضلانی محسوب می شود. در این سال بود که اولین کامارو متولد شد تا سرآغازی بر یک افسانه بی پایان باشد. در شرایطی که تنها زمان کوتاهی از ارائه محصول بی نظیر شورولت گذشته بود در مدل سال 1970 یک بروزرسانی بسیار موفق در ظاهر این خودرو اعمال شد تا کامارو آر اس 1970 یکی از زیباترین اعضا خانواده این محصول شورولت نام بگیرید. گریل گسترده و توسعه یافته در این مدل یکی از اصلی ترین دلایل جذابیت ظاهری آن محسوب می شود.

کاماروهای 1970 را با کدهای آر اس مخفف رالی اسپرت، اس اس مخفف سوپر اسپرت یا زد 28 می شناسیم. در این بین آر اس محبوب ترین نسخه ارائه شده محسوب می شود که برای امروز نیز ما به بررسی یک پروژه شخصی سازی روی آر اس خواهیم پرداخت.

یک کاماوری سفید که شاید در نگاه اول به سختی بتوان تصور کرد از آن یک محصول استثنایی پس از تیونینگ داشته باشیم. برای بدنه از رنگ طوسی شیشه ای برای بخش های اصلی و رنگ مشکی مات و کرم در قسمت های جزئی استفاده شده است.

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

گریل و بامپر جلوی کاماروی آر اس دهه 70 که زیباترین بخش این خودرو به شمار می رود رنگ مشکی به خود گرفته که هماخنگی بی نظیری با رنگ اصلی پروژه به ما می دهد. چراغ های جلو با آن ظاهر خاص و استثانیی خود نیز در کاسه ای با رنگ مشکی قرار گرفته اند. قسمت پشتی خودرو نیز ظاهر کلاسیک خود را حفظ کرده ه به تنهایی زیبایی ویژه ای دارد و نیازی به کیت های بدنه احساس نمی شود. رینگ ها نیز سیاه رنگ انتخاب شده اند روی درپوش موتور برجستگی را مشاهده می کنیم که از خطوط رم برای آن استفاده شده است. این انتخاب در واقع زمانی که داخل خودرو را مشاهده کنیم دلایل خود را نمایان می کند. فضای داخل اتاق با ترکیبی از چرم کرم به عنوان رنگ غالب و رنگ مشکی برای ثسمت های جزئی تر است.

در قسمت شاسی برای افزایش ثبات خودرو از کیت مخصوص برند پروفورجد استفاده شده است. برای تجربه یک رانندگی نرم کیت برند وایکینگ پرفرمنس در سیستم فنر بندی انتخاب شده است. وظیفه متوقف ساختن آر اس نیز برعهده مجموعه ای از استنلس استیل بریک کورپوریشن نهاده شده است. رینگ های 15 اینچی 3 تکه پروفورجد با لاستیک برند کانتیننتال نیز این مجموعه را تکمیل می کند.

در قسمت موتور همچنان از یک موتور 305 اینچی بلوک کوچک استفاده شده است. اما تلاش شده تا با خلاقیت هایی در بخش فیلر هوا، وایرها و همچنین نصب هدرز از برند داگ ترولی نتایج بهتری از این موتور بدست آورد. سیستم اگزوز فلومستر امریکن تاندرز نیز به ایجاد صدایی دلربا توسط این قلب تپنده کمک شایانی کرده است. در ادامه تصاویر مربوط به پروژه را مشاهده می کنید.

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: