April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۸۵۹۱
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
0
فرآيند برندينگ منجر به اين مي شود كه توانمندي شهر هاي ايران شناسايي و در سطح بين الملي ارائه مطلوبي از آن به طوري كه در ذهن مخاطبين جا بگيرد، صورت گيرد.
برگزاری نشست تخصصی نقش دیپلماسی عمومی در توسعه برند ملی و شهریپول‌نیوز- مهندس محمدرضا رستمي ، معاون ساماندهي امور جوانان خبرداد: برگزاری نشست تخصصی نقش دیپلماسی عمومی در توسعه برند ملی و شهری در اجلاس جهاني شوراها و شهرداران نشست تخصصی نقش ديپلماسي عمومي در توسعه برند ملي و شهري با محوريت برندینگ شهری و هویت رقابتی، نقش دیپلماسی عمومی (دیپلماسی ورزشی و دیپلماسی جوانان) در جایگاه سازی برند شهری و ملی، در ابعاد جهاني در حاشیه اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016، تاریخ 30و31 تیرماه 95 در یکی از سالن های همایش برج میلاد تهران برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاري ....؛ مهندس "محمد رضا رستمي" با بیان مطلب فوق افزود: محورهای اصلی این نشست تخصصی بررسی شیوه های نوین برجسته سازي و برند سازي در شهر هاي ايران است كه در بستر ديپلماسي عمومي مي تواند بسيار كارآمد و البته معرف باشد.

 وي با اشاره به اينكه برند سازي مي تواند شهرهاي ما را از گم شدگي و بي معناي نجات دهد، گفت: ديپلماسي عمومي مي تواند بستر موثري براي گفت و گو و ارئه توامندي هاي شهر ها و مناطق كشور باشد تا شهرداران و مديران شهري مي توانند بخوبي از اين بستر بهره ببرند.

 فرآيند برندينگ منجر به اين مي شود كه توانمندي شهر هاي ايران شناسايي و در سطح بين الملي ارائه مطلوبي از آن به طوري كه در ذهن مخاطبين جا بگيرد، صورت گيرد.

رستمي با بيان اينكه شهر هاي ايران از دارايي  بالقوه و بالفعل بسياري برخوردارهستند كه يا فرآيند و برنامه ريزي درستي براي ارائه و اشاعه ان صورت نپذيرفته است يا خود را در سطح بين الملي اساسا تعريف و جانمايي نكرده اند، گفت: ما در شهرهاي خود پتانسيل هاي بسياري داريم كه در چارچوب برندينگ و در راستاي اقتصاد مقاومتي مي توانيم به آن ها پرداخته و آنها را به شهرهاي پويا، به روز و سرآمد بر اساس مزيت هاي نسبي و مطلقي كه دارند در سطح جهاني بنماييم.

 مهندس رستمي در ادامه سخنانش به اهمیت موضوعی برگزاری اجلاس جهانی شوراها و شهرداران پرداخت و گفت: در این اجلاس قریب به 1800 نفر از اعضای شورای اسلامی شهرها و شهرداران سراسر کشور، روسای شورا شهر و شهرداران سراسر جهان ازجمله شهر برلین آلمان، پاریس فرانسه، ملبورن استرالیا، سئول کره جنوبی، بروکسل بلژیک، پراگ جمهوری چک و سایر شهر های جهان و بیش از 100نفر از صاحبنظران، سرمایه¬گذاران بین­المللی از کشور انگلستان، آمریکا، ایتالیا، سوئیس و...، حضور دارند. این مقام همچنین به حضور مهمانان ویژه در مراسم افتتاحیه ازجمله ریاست جمهوری، وزیران کشور، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، رئیس شورا عالی استان¬ها، شهردار تهران،  سایر مدیران ملی، صاحبنظران، اساتید، مدیران متخصص و فعالان بنام، در نخستین گردهمایی شهری¬کشور همراه با برگزاری پنل های تخصصی در حوزه های مختلف مدیریت شهری با هدف افزایش توانمندی اعضای شورا اسلامی شهرها، شهرداران و بهبود تصمیمات مدیران اجرایی درحوزه مدیریت شهری نیز اشاره نمود. محمد رضا رستمي در پایان خاطر نشان کرد: اجلاس جهانی شوراها و شهرداران در طرح 5 ساله برنامه ریزی گردیده است که بعد از برگزاری نخستین اجلاس، در سال¬های آتی میلادی،2017 الی 2020، به ترتیب با محوریت گردشگری، محیط زیست شهری، مدیریت بحران، شهر هوشمند برگزار خواهد شد.

 رستمي ضمن ابراز خرسندی افزود: امید است برگزاری این اجلاس بتواند به مسئولان و مدیران شهری، اعضای شورا اسلامی شهرها و شهرداران در توسعه مدیریت شهری و ارائه راهکارهای تخصصی وکارآمد معضلات گردشگري، جذب سرمايه و مديريتي شهر هاي کشور کمک نماید.

علاقمندان می¬توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به پایگاه اینترنتی اجلاس به آدرس www.tnsi.ir مراجعه و یا با شماره‎­های4-33699093-021    و   9-36621318-021 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: