کد خبر: ۱۹۱۲۲۸
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
0
رای اخیر شورای رقابت می تواند درخصوص سرنوشت اکران فیلم های داخلی نیز اثرگذار باشد.
پول‌نیوز - شورای رقابت در مصوبه شماره 253 خود اعلام کرد که تعیین تعرفه و ضوابط پخش آگهی های صداوسیما باید به تصویب شورای رقابت برسد و بدین منظور ضرب‌الاجل 3 ماهه تعیین شده است.

به گزارش پول نیوز، در صورتجلسه شورای رقابت آمده است:

با عنایت به ماهیت انحصاری فعالیت‌های پذیرش و پخش پیام‌های بازرگانی صداوسیما براساس تعریف بند 12 ماده 1 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44، این خدمت از مصادیق جزء 5 ماده 58 قانون مذکور شناخته شد و بر این اساس مرکز ملی رقابت مکلف  می‌شود که با همکاری سازمان صداوسیما دستورالعمل تنظیم قیمت، مقدار و شرایط دسترسی و شرایط قراردادی را مورد بازبینی قرار دهد و ظرف سه ماه به منظور تصویب به شورای رقابت ارائه کند.

رای اخیر شورای رقابت می تواند درخصوص سرنوشت اکران فیلم های داخلی نیز اثرگذار باشد.

بنابراین گزارش، در خردادماه سال جاری، تهیه‌کنندگان سه فیلم پرفروش «۵۰ کیلو آلبالو»، «من سالوادور نیستم» و «ابد و یک روز» که به علت طرح شکایت صداوسیما در رابطه با پخش تیزرهایشان در شبکه های ماهواره ای به دادسرا احضار شده بودند، به شدت از روند تعیین تعرفه، ضوابط قراردادی و نحوه برخورد با صاحبان آگهی در رسانه ملی انتقاد کردند.

اما شاکی اصلی این پرونده، یک شرکت خصوصیِ ناشناخته است که مالکیت کسب و کاری نوپا به عنوان «رایانه کمک» را بر عهده دارد و با توجه به حوزه فعالیتش درخصوص خدمات رایانه ای غیرحضوری به نظر نمی رسد که ارتباطی با سینما و سه تهیه کننده مذکور داشته باشد.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: