April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۳۵۲۳
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
0
صیدی گفت: برای ارائه خدمات اینترنتی قراردادهایی نوشته می شود که طی آن، مشترک خدماتی را به شکل های طلایی، نقره ای یا برنزی دریافت می کند و پس از مشخص شدن میزان قطعی هر یک از این سطوح، شرکت ارائه کننده اینترنت ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان خسارت به کاربران خود می شود.
پول‌نیوز - شرکت مخابرات استان تهران توافق نامه سطح خدمات اینترنتی ( SLA ) را برای مشترکین خود اجرا کرد.

به گزارش گروه ارتباطات پول‌نیوز، صیدی - مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران - با اشاره به اجرای توافق نامه سطح خدمات اینترنتی (SLA)  برای مشترکان مخابرات گفت: تاکنون در قالب توافق نامه سطح خدمات اینترنتی، به ۲ هزار مشترک بابت اختلال و قطعی اینترنت خسارت پرداخت شده است.

صیدی افزود: برای ارائه خدمات اینترنتی قراردادهایی نوشته می شود که طی آن، مشترک خدماتی را به شکل های طلایی، نقره ای یا برنزی دریافت می کند و پس از مشخص شدن میزان قطعی هر یک از این سطوح، شرکت ارائه کننده اینترنت ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان خسارت به کاربران خود می شود.

وی خاطر نشان کرد بر اساس این توافق نامه در مواردی که میزان اختلال یا قطعی اینترنت بیش از ۴ درصد باشد، به مشترکان خسارت پرداخت می شود.   
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: