کد خبر: ۱۹۴۷۸۴
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
0
هم زمان با سفر يک روزه سيدکامل تقوي نژاد رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور به استان چهارمحال و بختياري، پارک قلمستان که به نام "پارک ماليات" نامگذاري شده است افتتاح شد.
افتتاح پارک ماليات در استان چهارمحال و بختياري با حضور تقوي نژادپول‌نیوز - همزمان با سفر يک روزه رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور به استان چهارمحال و بختياري، پارک ماليات (قلمستان) و چندين پروژه عمراني بهره برداري شد.

به گزارش گروه دارایی و مالیاتی پول‌نیوز، هم زمان با سفر يک روزه سيدکامل تقوي نژاد رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور به استان چهارمحال و بختياري، پارک قلمستان که به نام "پارک ماليات" نامگذاري شده است افتتاح شد.

همچنين در اين سفر که در اولين روز از هفته دولت صورت گرفته است، طرح هاي عمراني از قبيل ميدان امام خميني، پل محور گوجان -بيدگل و ده چشمه نيز با حضور وزير امور اقتصادي و دارايي و رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور به بهره برداري رسيد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: