کد خبر: ۱۹۵۶۳۳
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
0
تجار لبنانی به سرپرستی وزیر صنایع این کشور به ایران سفر می‌کنند تا مذاکراتی را به صورت رو در رو با تجار و فعالان اقتصادی ایران داشته باشند.
تجارت ایران و لبنان بیشتر می‌شودپول‌نیوز - تجار و فعالان اقتصادی و تجاری ایران و لبنان به همراه وزیر صنایع لبنانی‌ها رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند تا به افزایش حجم مبادلات تجاری و اقتصادی دو طرف در زمینه‌های مختلف کمک کنند.

تجار لبنانی به سرپرستی وزیر صنایع این کشور به ایران سفر می‌کنند تا مذاکراتی را به صورت رو در رو با تجار و فعالان اقتصادی ایران داشته باشند و جلساتی با حضور تشکل‌ها و شرکت‌های ایرانی در گروه‌بندی‌های کالایی به همراه تجار لبنانی برگزار می‌شود.

ترکیب هیئت لبنانی در زمینه‌های بیمه، سیمان، مواد غذایی، پلاستیک، مبلمان، دارو، تشک‌های طبی و معمولی، رنگ و رزین، لبنیات، تصفیه آب و فاضلاب، کابل برق، کاغذ، انرژی خورشیدی، دکل‌های مخابراتی، البسه، شیرخشک و مصالح ساختمانی است.

دو طرف سعی دارند تا با بهره‌برداری مناسب از حضور هیئت لبنانی مذکور که به همراهی وزیر صنایع لبنانی‌ها صورت گرفته است نهایت تلاش خود را به منظور مبادلات تجاری و اقتصادی در زمینه‌های عنوان شده داشته باشند تا با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی ایران و لبنان و نیز ظرفیت بازار این دو کشور از پتانسیل‌های موجود استفاده کنند.

حضور هیئت تجاری لبنانی‌ها به سرپرستی وزیر صنایع این کشور از فردا و به مدت سه روز در ایران انجام می‌گیرد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تجارت ، لبنان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: