کد خبر: ۱۹۶۹۸۵
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
0
به دنبال انتشار این گزارش برخی شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو که رتبه بالاتری در این ارزیابی کسب کرده بودند نسبت به انتشار اخباری در رابطه با تبلیغ موفقیت خود در این ارزیابی، اقدام کردند.
پول‌نیوز - شرکت اطلس خودرو در حالی در سایت رسمی خود مدعی کسب "رتبه نخست خدمات پس از فروش خودرو " در ارزیابی‌ها شده که نگاهی به گزارش مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد این شرکت در رتبه سوم خدمات پس از فروش قرار گرفته است، نه اول.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو هر ساله از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارزیابی شده و براساس آن سطح کیفی و رده‌بندی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو تعیین می‌شود.

اطلس خودرو مدعی کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش خودرو شد

در جدیدترین گزارش در این زمینه حدود دو هفته پیش گزارش ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز و واردکنندگان خودرو در سال عملکردی ۱۳۹۴ منتشر شد. به دنبال انتشار این گزارش برخی شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو که رتبه بالاتری در این ارزیابی کسب کرده بودند نسبت به انتشار اخباری در رابطه با تبلیغ موفقیت خود در این ارزیابی، اقدام کردند.

اما یکی از این شرکت‌ها در تبلیغات خود پا را فراتر از واقعیت نهاده و در حالی مدعی کسب رتبه نخست در این ارزیابی شده است که اساسا در این ارزیابی هیچ شرکتی موفق به کسب رتبه نخست نشده است! در این رابطه شرکت اطلس خودرو در سایت رسمی خود اعلام کرده است:" کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش شرکت اطلس خودرو (نماینده رسمی کیاموتورز در ایران) در میان کلیه شرکت‌های واردکننده خودرو توسط تنها نهاد رسمی ارزیابی تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو در کشور را به مشتریان گرامی تبریک می‌گوییم".

این تبلیغات در حالی است که نگاهی به گزارش ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران در سال عملکردی ۱۳۹۴ نشان می‌دهد که نه تنها هیچ شرکتی موفق به کسب رتبه نخست در این ارزیابی نشده، بلکه شرکت اطلس خودرو نیز در رتبه سوم این خدمات قرار گرفته است.

گذشته از وضعیت "رتبه‌بندی" خدمات پس از فروش خودرو در ایران اما از نظر "رده‌بندی" و مقایسه جایگاه شرکت‌ها در مقایسه با یکدیگر نیز شرکت اطلس خودرو در مقایسه با دیگر شرکتهای تولیدکننده و واردکننده خودرو در "رده پنجم" و در مقایسه با دیگر شرکت‌های واردکننده خودرو در "رده نخست" قرار گرفته است و در مجموع نیز در "رتبه سوم" و "رده پنجم" وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران قرار دارد. با این حال این شرکت "رده" نخست خود در مقایسه با دیگر شرکت‌های واردکننده خودرو را، به عنوان کسب "رتبه" نخست خدمات در میان شرکت‌های واردکننده خودرو؛ معرفی و اقدام به فریب مخاطبان کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: