کد خبر: ۱۹۷۲۴۸
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
0
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده گفت: بر اساس تفاهم نامه جدید با شرکت بیمه مخارج تولد برای فرزند اول به طور کامل پرداخت می شود.
پرداخت مهریه بانوان تحت پوشش بیمه قرار گرفتپول‌نیوز -مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده با اشاره به تفاهم‌نامه جدید معاونت جوانان با یکی از شرکت‌های بیمه‌ای گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه خدمات جهیزیه و هزینه مهریه تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

ناصر صبحی در حاشیه گردهمایی مراکز مشاوره ازدواج و رونمایی از طرح بیمه ازدواج جوانان افزود: این دومین تفاهم نامه با شرکت های بیمه در مورد بیمه ازدواج است که نسبت به تفاهم نامه قبلی مزیت هایی دارد.

وی ادامه داد: کاهش فاصله زمان بهره برداری از این بیمه‌نامه و همچنین افزایش سن استفاده از بیمه‌نامه ازدواج از مزیت های تفاهم‌نامه جدید است.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده برخورداری از خدمات مشاوره ازدواج را یکی دیگر از مزایای تفاهم نامه جدید دانست و ادامه داد: بر اساس قرارداد جدید خدمات مشاوره بدون محدودیت تعداد دفعات حتی تا میانسالی و سالمندی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.

صبحی اضافه کرد: در تفاهم نامه جدید امتیازی برای اشتغال جوانان تحصیلکرده در زمینه بیمه پیش بینی شده است، همچنین پوشش خدمات تحصیلات و مخارج آن در نظر گرفته شده است و ۴۰ تا ۹۰ درصد هزینه ها تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در قرارداد پیش بینی شده است هر موضوع قابل استفاده جدید در زمینه جوانان در ادامه طرح، تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده تصریح کرد: مراحل مختلف ازدواج از خدمات مشاوره پیش از ازدواج تا تامین جهیزیه، تهیه مسکن و مهریه بانوان تحت پوشش بیمه قرار گرفته است، به طوری که اگر به دلایلی زندگی مشترک به جدایی رسید، مبلغ مهریه از سوی بیمه بازپرداخت می‌شود.

وی در پایان گفت: بر اساس تفاهم نامه جدید با شرکت بیمه مخارج تولد برای فرزند اول به طور کامل پرداخت می شود.

صبحی همچنین از مراجعه معاون ساماندهی امور جوانان به زندان اوین برای ملاقات زندانیان مهریه در روز چهارشنبه (فردا) خبر داد و گفت: در این مراسم تعدادی از زندانیان دیه آزاد خواهند شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: