April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۷۵۲۷
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
0
پول‌نیوز -دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: طی ده روز اخیر قیمت تخم مرغ با ثبات بوده و با میانگین قیمت هر کیلو 3 هزار و 500 تومان درب مرغداری به فروش می رسد.

از ثبات قیمت تخم مرغ طی ده روز اخیر در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو تخم مرغ با نرخ 3 هزار و 500 تومان درب مرغداری به فروش می رسد.

وی افزود: نرخ تمام شده هر کیلو تخم مرغ با احتساب 10 درصد سود مرغدار 4 هزار و 100 تومان است که به سبب مازاد تولید و عدم رقابت در بازارهای هدف کمتر از قیمت تمام شده به فروش می رسد.

طلاکش در خصوص وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: روزانه حداکثر 150 تن تخم مرغ به عراق و عمدتا به افغانستان صادر می شود.

دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار ادامه داد: قیمت های فعلی صادرات  تخ مرغ با رقبا در بازارهای هدف همخوانی ندارد که همین امر منجر به عدم رقابت و درنهایت کاهش میزان صادرات شده است.

وی در خصوص راهکارهای افزایش صادرات محصول بیان کرد: اگر دولت کیلویی 200 تومان مشوق صادراتی به صادرات محصول اختصاص دهد، وضعیت بازار صادراتی بهبود خواهد یافت اما تا کنون ساز و کار مشخصی در این خصوص پیش بینی نشده است.

طلا کش در خصوص پیش بینی وضعیت قیمت طی روزهای آتی در بازار عنوان کرد: طبق روال همه ساله با بازگشایی مدارس تقاضا صنایع غذایی برای تخم مرغ افزایش می یافت اما امسال صنایع فعالیت چندانی نداشته از این رو پیش بینی می شود که تا مهر ماه ثبات قیمت ها ادامه یابد.

برچسب ها: تخم مرغ ، دام و طیور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: