کد خبر: ۱۹۸۲۹۴
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
0
جشن خانه سینما در حالی با اعلام برندگان به پایان رسید که به جز تاخیر ابتدای مراسم تجربه موفقی در اجرای این برنامه در محیط باز با تعداد میهمانان زیاد به نظر می‌رسید.
ترور «تلویزیون» توسط مجری خودشپول‌نیوز -کرمی، مجری تلویزیون بدون تحقیق درباره پیشینه ممنوع التصویری خانواده کوثری در جشن خانه سینما با کنایه تلویزیون را در حالی نواخت که برخی رسانه‌ها سخنان کوثری را با مدرک تکذیب کرده بودند.

جشن خانه سینما در حالی با اعلام برندگان به پایان رسید که به جز تاخیر ابتدای مراسم تجربه موفقی در اجرای این برنامه در محیط باز با تعداد میهمانان زیاد به نظر می‌رسید.

جشن کم‌حاشیه امسال خانه سینما یک حاشیه غیر سینمایی داشت که در دقایق ابتدایی توسط احسان کرمی مجری با سابقه رادیو و تلویزیون که این روزها به طور جدی وارد عرصه خوانندگی شده است رقم خورد.

دوربین در بخشی از مراسم تصویری از جهانگیر کوثری، باران کوثری و رخشان بنی اعتماد را نشان داد و احسان کرمی در همین لحظه گفت : سلام به خانواده کوثری که اینجا ممنوع التصویر نیستند. اینکه چطور مجری مراسم که از قضا از مجریان پرکار رسانه‌ملی نیز هست می تواند برخلاف مشی حرفه‌ای برای گرفتن تشویق و محبوب شدن در بین برخی سینماگران با کنایه به تلویزیون بتازد نکته‌قابل تاملی است اما مهمتر از آن عدم اطلاع و پیگیری این مجری از اخبار سینمایی و خبرهای مربوط به رسانه ملی است.

جهانگیر کوثری در مورد غیبت خودش در تلویزیون به یکی از رسانه‌ها گفته بود: «من سال‌ها در تلویزیون فعالیت کردم و مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» بودم، در سال 90 از تلویزیون بیرون آمدم اما واقعیت این است که مرا از تلویزیون اخراج کردند. همان‌طور که باران و خانم بنی‌اعتماد را هم ممنوع‌التصویر کرده‌اند.»

کوثری در ادامه گفته بود: «هیچ دلیل و توضیحی به من داده نشده؛ به همان علتی که باران و خانم بنی‌اعتماد را در تلویزیون نشان نمی‌دهند و تیزرهای فیلم‌هایشان را پخش نمی‌کنند، من هم از سال 88 دچار مشکل و در نهایت اخراج شدم و الان هم مرا به تلویزیون راه نمی‌دهند.»
کرمی بدون تحقیق در مورد پیشینه ممنوع التصویری خانواده کوثری تلویزیون را می ‌نوازد در حالیکه بعد از اظهارات کوثری، برخی رسانه‌ها و کانال ‌های سینمایی از جمله کانال برنامه «هفت» سخنان کوثری را تکذیب کردند.

کانال برنامه سینمایی «هفت» یادآور شده بود که این سه سینماگر بعد از اتفاقات سال 88 در رسانه ملی حاضر شده‌اند و بحث ممنوع التصویری آنها حقیقت ندارد. کانال برنامه «هفت» با انتشار منتی اعلام کرد: «جهانگیر کوثری درحالی از ممنوع التصویری خانواده اش از سال 90 در تلویزیون گله کرده که وی سال 92 در برنامه سینمایی «ققنوس»، دخترش باران کوثری سال 93 در برنامه نوروزی «کلاه قرمزی» و همسرش رخشان بنی اعتماد سال 94 در برنامه سینمایی «هفت» حضور یافته اند.»

احسان کرمی با سرچ کوتاهی بر آخرین اخبار سینما می‌توانست جشن امسال خانه سینما را به کم حاشیه‌ترین مراسم این خانه بدل نماید که چنین نشد، البته برخی این حرکت وی را تسویه حساب با سازمان صدا و سینما بر سر اجرای یک برنامه اینترنتی که قرار بود کرمی در ایام جشنواره فجر اجرای آن را عهده دار باشد و رسانه موافق آن نبود می‌دانند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: