April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۸۶۴۹
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
0
یک فرودگاه جدید به فرودگاه های کشور اضافه شد
پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از پیوستن فرودگاه منطقه آزاد ماکو به فرودگاههای کشور با انجام پرواز فلایت چک خبر داد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، حسین فروزان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اعلام این خبر گفت: امروز با انجام آخرین پرواز آزمایشی یا فلایت چک که با موفقیت انجام شد، تمامی دستگاه های ناوبری در فرودگاه ماکو تست می شوند که با صدور تاییدیه پرواز،  فرودگاه ماکو به صورت رسمی به جمع فرودگاههای کشور پیوست.

وی افزود: باتلاش تمامی همکاران و مسئولین صدیق نظام و دولت تدبیر و امید توانستیم فرودگاه ماکو را که از خرداد ماه سال 93 روند اجرایی آن شروع شده بود به اتمام برسد که این تحولی بزرگ در زمان دولت تدبیر و امید در منطقه آزاد ماکو محسوب می شود.

فروزان باتاکید براینکه  فرودگاه ماکو باعث توسعه و رشد منطقه می شود، خاطر نشان کرد: با آغاز به کار فرودگاه ماکو زمینه جذب گردشگر و سرمایه گذار داخلی و خارجی به این منطقه فراهم می شود.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در پایان خاطر نشان ساخت : هم اکنون باند فرودگاه و برج مراقبت و سالن موقت مسافری در فرودگاه ماکو برای آغاز پروازهای رسمی از اول مهر ماه سال جاری آماده شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: