کد خبر: ۱۹۸۹۴۹
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
0
آژانس سفرهای علی‌بابا مجری انحصاری برگزاری تور بیروت که سابقه‌ی درخشان در برگزاری و فروش تورهای کشورهای خارجی را دارد، با فروش تور دبی خاطره‌ی لذت‌بخشی را برای شما از سفر به عروس خاورمیانه به جای می گذارد.
پول‌نیوز -بیروت پایتخت و بزرگ‌ترین شهر لبنان با واقع شدن در ساحل مدیترانه‌ای این کشور و داشتن تاریخی دور و دراز از جذابیت‌های زیادی برخوردار است. گرچه این شهر بر اثر جنگ صدمات بسیاری دید، اما روزگاری به دلیل زیبایی‌های این شهر، آن را پاریس خاورمیانه می‌خواندند.

بیروت از آن دست شهرهایی است که در میان فرهنگ دوستان هم محبوبیت بالایی دارد، اما علاوه بر آن اگر به دنبال سواحل زیبا و شب زنده‌داری باشید، باز هم با مقصدی جذاب روبرو خواهید بود.

 با این وجود همه‌ی این مسائل باعث نمی‌شود تا نتوانید با یک برنامه‌ریزی صحیح از سفر به یکی از جاذبه‌های خاورمیانه و منطقه‌ی مدیترانه لذت ببرید. ساحل بیروت یکی از زیباترین ساحل های دریای مدیترانه است که دارای سواحل صخرهای ، شنی و سواحل صخره ای ، شنی در کنار یکدیگر است.

بهار و پاییز این ناحیه برای اغلب مردم، بهترین زمان برای سفر محسوب می‌شود، چرا که دمای هوا معتدل و بارش باران هم به ندرت اتفاق می‌افتد. در این موقع از سال دریای مدیترانه‌ای آرامش خاصی برخوردار است که شما می‌توانید با قدم زدن در ساحل زیبای آن از سفرت لذت دو چندان ببرید. در سفر به بیروت تماشای صخره های روشه که به صخره های کبوترمعروفند، را نباید از دست داد.

از دیگر جاذبه‌های دیدنی این شهر می توان به غار جعیتا که از زیباترین و منحصر بفردترین غارهای دنیاست، حمام رومی بیروت که در طی بازسازی شهر بعد از جنگ داخلی کشف شده، مسجد محمد امین ، موزه ملی بیروت که کلکسیون بی نظیری از تاریخ و تمدن لبنان رو در خود جای داده، اشاره کرد.

آرامش در حضور دیگران با سفر به عروس خاورمیانه

سفر به لبنان یکی از تجربه هایی است که اگر با هدف و برنامه همراه باشد بسیار مفید و فراموش نشدنی است. برای داشتنی سفری لذت‌بخش به این شهر زیبا و تاریخی پیشنهاد می‌شود که تور را برای مسافرت انتخاب کنید.
آژانس سفرهای علی بابا مجری انحصاری برگزاری تور بیروت که سابقه‌ی درخشان در برگزاری و فروش تورهای کشورهای خارجی را دارد، با فروش تور دبی خاطره‌ی لذت‌بخشی را برای شما از سفر به عروس خاورمیانه به جای می گذارد.

با انتخاب تور بیروت آژانس سفرهای علی‌بابا شما حق انتخاب دارید تا برای اقامت هتل‌های 5 ستاره و یا 4 ستاره را انتخاب کنید و از همه مهمتر این آژانس مسافران خود را بیمه‌ی مسافرتی می‌کند و امنیت آنها را در طول سفر تضمین می‌کند.

علی باباگردشگری آسان و ارزان را در مقاصد جذاب و دیدنی دنیا برای تمام خانواده‌های ایرانی میسر کرده است. می‌توانید منحصربفردترین تجربه‌ی سفر به بیروت را با آژانس سفرهای علی‌بابا کسب کنید.

آژانس سفرهای علی بابا به منظور اینکه بهترین سفر را برای مسافران خود رقم بزند از همه‌ی امکانات و توان خود استفاده می‌کند تا آنها با آرامش خاطر سفر کنند.

علاقه‌مندان به سفر بیروت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه‌ی رزرو تور با شماره‌‌ی زیر تماس بگیرند.

ویژه‌ی تماس از تهران: 02124580660
ویژه‌ی تماس از سایر شهرها: 02124580600

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: