کد خبر: ۱۹۹۴۳۸
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
0
محب‌اهری در برابر سوال رامبد جوان که پرسید چه خبر، گفت: «خبرهای خوب! همین که آفتاب هر روز طلوع می‌کند و مهتاب هر شب می‌تابد یعنی خبر خوب.»
بازیگری که با همه رفیق است ولی رفیق نداردپول‌نیوز -شامگاه چهارشنبه 31 شهریور، حسین محب‌اهری مهمان برنامه «خندوانه» شد.

او که در حال گذراندن دوران شیمی‌درمانی است با کلاه شاپویی بر سر، عینک دودی بر چشم و سبیلی مصنوعی، وارد استودیو شد.

محب‌اهری در برابر سوال رامبد جوان که پرسید چه خبر، گفت: «خبرهای خوب! همین که آفتاب هر روز طلوع می‌کند و مهتاب هر شب می‌تابد یعنی خبر خوب.»

جوان با اشاره به سبیل مصنوعی محب‌اهری به شوخی گفت شبیه سالوادور دالی، نقاش معروف اسپانیایی شده‌ است و او پاسخ داد: «به خاطر وضعیت ناشی از شیمی‌درمانی احساس کردم شاید دیدن چهره‌ام روحیه بعضی را خراب کند و همان‌طور که پشت صحنه نشسته بودم، تصمیم گرفتم این سبیل را بگذارم تا قیافه‌ام فانتزی‌تر شود!»

حسین محب‌اهری ادامه داد: «امتیاز بیماری این است که به شما شوک می‌دهد! انگار ناگهان روی صورتتان آب پاشیده باشند. تا وقتی سالم هستید، زیبایی‌های اطرافتان به چشم‌تان عادی می‌آید ولی بیماری باعث می‌شود یک بار دیگر همه چیز را مرور کنید و بابتش شکر‌گزار باشید.»

او در پاسخ به این سوال که اگر رئیس‌جمهور بود چه می‌کرد، گفت: «اگر رئیس‌جمهور بودم، هیچ وقت سخنرانی نمی‌کردم، فقط صبح به صبح 10 دقیقه به تلویزیون می‌آمدم، لبخند می‌زدم و بعد به سراغ کار‌هایم می‌رفتم!»

«من با همه رفیقم ولی رفیق ندارم! تنها کسی که دوستی‌ام با او به سالیان قبل برمی‌گردد آتیلا پسیانی است. نمی‌دانم شاید نچسبم یا همراه خوبی نیستم اما دوست صمیمی ندارم.»
او در پایان سبیل مصنوعی‌اش را برداشت و در حالی که رامبد جوان آن را بر صورت خود گذاشته بود، گفت: «آرزو می‌کنم کسانی که بیمار می‌شوند قدرت مقابله با بیماری‌شان را داشته باشند.»


منبع:خبر آنلاین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: