کد خبر: ۱۹۹۹۸۰
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
0
پول‌نیوز- مدیر عامل گروه هتل های هما گفت:همایش 100 هتل،100 کسب و کار روزهای یازدهم و دوازدهم با حضور حدود 60 شرکت شرکت بین المللی در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

امیر اصلان زاده روز دوشنبه درحاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری در بندرعباس اظهار کرد: این همایش با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف نشست های متعدد بین فعالان عرصه هتلداری برگزار می شود.

وی ادامه داد : این همایش در راستای چشم انداز توسعه صنعت گردشگری و هتلداری در ایران برگزار خواهد شد و امید است مسئولان کشور در سال جدید گردشگری برنامه های خود را متناسب با رویکرد گردشگری تنظیم و اجرا کنند.

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره گروه هتل های هما همچنین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاوه بر این، همایش بین المللی راهنمایان گردشگری (تور لیدرها) نیز در دهه اول بهمن ماه در هتل همای تهران و شیراز برگزار می شود.

اصلان زاده بیان داشت: همایش یاد شده با رویکرد تعامل افزون تر بین راهنمایان تورها ، به اشتراک گذاشتن داشته ها و تجربه ها و معرفه جاذبه های گردشگری و افزایش مبادله های فرهنگی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره گروه هتل های هما حضور 450 تا 500 نفر راهنمای تور در کشور را فرصتی طلایی برای معرفی جاذبه ها و داشته های گردشگری کشور دانست که مسئولان و متولیان نباید اجازه از دست رفتن آن را بدهند.

وی خاطر نشان کرد : در مدت 26 سال فعالیت در حوزه صنعت گردشگری فرصت های این چنینی فراوانی برای کشور بوجود آمده که به دلیل بی توجهی از دست رفته است .

اصلان زاده اشاره کرد : با بهره گیری صحیح از این فرصت می توان تورلیدرهایی که برای این همایش وارد کشور می شوند را به سفیران جمهوری اسلامی در سایر کشورهای جهان تبدیل کرد.

به گفته مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره گروه هتل های هما ، تور لیدرها پنج و 6 بهمن وارد کشور می شوند و تا 13 و 14 بهمن در ایران حضور خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گروه هتل های هما افزود: این گروه وابسته به سازمان تامین اجتماعی دارای پنج هتل پنج ستاره است که به ترتیب یک هتل در تهران ، یک هتل در بندرعباس ، یک هتل در شیراز و 2 هتل در مشهد دایر است و هم اکنون نیز در تلاش و احداث ششمین هتل پنج ستاره در اصفهان هستیم که دارای 700 اتاق خواهد بود.

وی اشاره کرد: این گروه برنامه های توسعه ای ساخت هتل در شهرهای قزوین ، همدان ، کیش ، قم ، یزد و تبریز را نیز در برنامه کاری خود دارد و توسعه و گسترش ساختمان هتل های موجود مانند تهران، بندرعباس، شیراز و مشهد دیگر برنامه این گروه است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: همایش هتل ، بندرعباس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: