April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۰۲۸۶
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
0
این سارقان مسلح در 24 دی 92 به یک طلافروشی در شادآباد تهران دستبرد زدند
2عضو باند سرقت مسلحانه اعدام شدندپول‌نیوز - دو عضو یک باند سرقت مسلحانه که توسط دادگاه انقلاب تهران محارب شناخته و به اعدام محکوم شده بودند، صبح امروز در زندان رجایی‌شهر کرج به دار مجازات آویخته شدند.

این سارقان مسلح در 24 دی 92 به یک طلافروشی در شادآباد تهران دستبرد زدند و پس از سرقت طلا با استفاده از سلاح کلاشنیکف و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، از آنجا متواری شدند، اعضای این باند 8 اسفند 92 توسط پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند که در عملیات دستگیری آنها سه قبضه سلاح کلاشنیکف، 9 خشاب جنگی، 270 فشنگ و یک کلت کمری به همراه خشاب اضافه از محل اختفای آنها کشف شد.

در ادامه دو تن از اعضای این باند توسط شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران محارب شناخته شده و به اعدام محکوم شدند، حکم اعدام این سارقان توسط شعبه 41 دیوان عالی کشور تأیید شد و سرانجام آنها صبح امروز در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شدند.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: