کد خبر: ۲۰۰۶۴۳
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
0
در میان محصولات پروتئینی بازار گوشت قرمز از ثبات نسبی در مقایسه با روزها و هفته‌های گذشته برخوردار است و برخی اقلام نیز با روند و شیبی کند تا حدودی کاهش قیمت داشته‌اند.
قیمت‌ها گوشت قرمز در بازار (+جدول)پول‌نیوز - در میان محصولات پرتئینی بازار گوشت قرمز از ثبات نسبی در مقایسه با روزها و هفته‌های گذشته برخوردار است و برخی اقلام نیز با روند و شیبی کند تا حدودی کاهش قیمت داشته‌اند.

 در میان اقلام نسبتا پر مصرف گوشت قرمز، گوشت گوساله راسته کیلویی ۳۷ هزار تومان، گوشت گوساله ران کیلویی ۳۵ هزار تومان و گوشت چرخ کرده کیلویی ۳۶ هزار تومان در بازار به طور متوسط قیمت دارد.  

در میان سایر اقلام گوشت قرمز هر  کیلرگرم گوشت گوساله سر دست ۳۴ هزار تومان، گوشت فیله گوساله کیلویی ۴۷ هزار تومان، گوشت گوسفندی ران با استخوان کیلویی ۳۷ هزار تومان و گوشت گوسفندی راسته کیلویی با استخوان ۳۱ هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین در میان اقلام پرمصرف گوشت قرمز، هر کیلوگرم گوشت استیکی ۵۰ هزار تومان و گوشت ماهیچه گوسفندی کیلویی ۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود. از سوی دیگر شقه با گردن کیلویی ۳۴ هزار تومان، گوشت مخلوط گوسفند و گوساله کیلویی ۳۱ هزار تومان و گوشت چرخ کرده کیلویی ۳۶ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گفته برخی از فروشندگان محصولات پروتئینی گوشت قرمز در حدود یک ماه گذشته بازار با ثباتی داشته است و قیمت‌ها چندان دستخوش تغییر نشده‌اند. به گفته آن‌ها با این وجود قیمت انواع گوشت قرمز همچنان بالا و غیر منطقی است و برای همین در مجموع خرید مصرف گوشت قرمز پایین‌تر از حد استاندارد است.   

به گفته آن‌ها گوشت چرخ کرده، گوشت گوساله و گوشت گوسفندی راسته بیشترین مصرف را دارند. 


 انواع گوشت قرمز
 متوسط قیمت (هر کیلوگرم)
گوشت گوساله راسته ۳۷ هزار تومان
گوشت گوساله ران ۳۵ هزار تومان
گوشت گوساله سر دست ۳۴ هزار تومان
گوشت فیله گوساله ۴۷ هزار تومان
گوشت گوسفندی راسته با استخوان ۳۱ هزار تومان
گوشت گوسفندی ران با استخوان  ۳۷ هزار تومان
گوشت ماهیچه گوسفندی ۴۰ هزار تومان
گوشت استیکی ۵۰ هزار تومان
شقه با گردن ۳۴ هزار تومان
گوشت مخلوط گوسفند و گوساله ۳۱ هزار تومان
گوشت چرخ کرده ۳۶ هزار تومان



منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: