April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت آغاز ماه محرم
پول‌نیوز - مديرعامل و عضو هيأت مديره بانك سرمايه به مناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري حضرت سيدالشهداء (ع) پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن پیام به این شرح است:

محرم يادآور بزرگ ترين حماسه ظلم ستيزي و آزادگي در تاريخ بشري است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان هاي پاك دل و راست قامتي است كه در راه دين و عقيده از جان گذشتند و عاشقانه به وصال الهي رسيدند؛ آن اسوه هاي عشق و آزادگي كه نام و يادشان و خاطره ايستادگي و مقاومتشان در تاريخ ثبت و جاودانه شد و سرلوحه زنده دلان و نيك سيرتان قرار گرفت، تا آن جا كه در اين دوران نيز شهادت و شهادت طلبي الگوي شهدا و ايثارگران ما در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شد و دلدادگي و پايبندي به  مرام سيد و سالار شهدا در سلوك و طريق زندگي آنان آشكار گشت و چنان كه امام خميني (قدس سره الشريف) مي فرمايد: «انقلاب اسلامي ايران پرتويي از عاشورا و انقلاب عظيم الهي آن است».

فرا رسيدن ماه محرم ماه پيروزي خون بر شمشير، ماه شهادت سالار آزادگان جهان و سرور شهيدان اسلام امام حسين (عليه السلام) و هفتاد و دو يار وفادار و رهروي بيدارش را خدمت تمامي هم وطنان ارجمند تسليت و تعزيت عرض مي نمايم و به تأسي از شهدا و ايثارگران و جمله رهروان راستين نهضت حسيني، از تعزيت اين ايام براي بيداري و بصيرت در راه احياي دين خدا بهره مي جوييم.

اميد است عزاداري هاي تمامي هم وطنان ارجمند در اين ايام سوگواري مقبول درگاه خداوند متعال
قرار گيرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: