کد خبر: ۲۰۱۳۴۰
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
0
پول‌نیوز - فرمانده ناجا از شناسایی 80 مجرم ایرانی در سال‌جاری در کشورهای خارجی خبر داد و گفت: 17 نفر از این مجرمان با همکاری اینترپل مسترد شدند و استرداد مابقی هم پیگیری می‌شود.

سردار حسین اشتری در حاشیه هفتمین نشست نیروی انتظلمی با سفرا و کارداران در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار روز گذشته با مقام معظم رهبری اظهارکرد: بعد از دیدار با مقام معظم رهبری در اولین فرصت جلسه‌ای برای تبیین فرمایشات ایشان تشکیل داده و تا پایان امسال گزارشی از اقدامات انجام شده را به ایشان ارائه خواهیم کرد .

وی در مورد تخلفات اتباع خارجی در کشور گفت: پلیس نظارت خوبی بر اتباع داخل کشور دارد و تخلفات اتباع خارجی از تخلفات اتباع ایرانی بیشتر نیست.

سردار اشتری با بیان اینکه با پلیس دیگر کشورها همکاری خوبی داریم، گفت: به جز چند کشور که سیاسی برخورد می‌کنند با دیگر کشورها مشکل خاصی نداریم.

وی درباره اعزام تیم‌های پلیسی ایران به برزیل ، اظهار کرد: در دیداری که با رییس پلیس برزیل تهران داشتیم از ما برای تامین امنیت المپیک ریو درخواست همکاری شد که ما یک تیم مجرب را به برزیل اعزام کرده و پس از پایان مسابقات نیز آنان از ما قدردانی کردند.

سردار اشتری درباره قاچاق انسان اظهار کرد: قاچاق انسان یکی از جرایم سازمان یافته است که بسیاری از کشورها با آن درگیر هستند، ما در کشور خودمان نیز اگر گزارش در این خصوص باشد بررسی کرده و وارد عمل می شویم. ضمن اینکه تاکنون نیز چندین باند قاچاق انسان در کشورمان شناسایی و با آنان برخورد شده است.

فرمانده ناجا در خاتمه درباره وضعیت مرزها در کرمانشاه نیز گفت: در مرزهای کرمانشاه وضعیت امنیتی خوبی وجود دارد و با حضور یگان های سپاه، ارتش و مرزبانی ناجا امنیت خوبی در این استان داریم و با گروه‌هایی که ایجاد ناامنی می‌کنند برخورد می‌‌شود. تا کنون نیز شماری از این افراد به هلاکت رسیده‌اند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: مجرم ایرانی ، اشتری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: