کد خبر: ۲۰۲۲۶۶
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
۱
پول‌نیوزسرپرست بیمارستان نمازی شیراز گفت: با وجود پیگیری های مکرر، مرکز آموزشی- درمانی نمازی همچنان 170 میلیارد تومان از سازمان های بیمه گر طلب دارد.

دكتر محمدرضا ادراكي افزود: در همين خصوص پرسنل بيمارستان در اعتراض به وضعيت پرداخت ها، يك روز دست از كار كشيدند. هرچند با اين وجود، تمامي خدمات و جراحيهاي اورژانسي بدون هيچ وقفه اي در بيمارستان نمازي انجام مي شود.

وي يادآور شد: اين وضعيت به نحوي است كه بيمه خدمات درماني بيش از يك سال و تامين اجتماعي 6 ماه، پولي به اين مركز آموزشي- درماني پرداخت نكرده و مشكل موجود باعث نگراني ما و ساير مسئولين شده است.

دكتر ادراكي گفت: به دليل شرايط موجود، پزشكان بيمارستان نمازي يك سالي است كه به جز حقوق ماهانه، دريافتي ديگري نداشته اند و حتي طي اين مدت كارانه آنها واريز نشده است.

سرپرست بيمارستان نمازي شيراز ادامه داد: علاوه بر كارانه، اضافه كاري پرسنل بيمارستان نمازي را 6 ماه و اضافه كاري پزشكان را يك سال است به آنها پرداخت نكرده ايم كه همين مسئله انگيزه و كاركرد آنها را تحت تاثير قرار داده و از مسئولين كشوري مربوطه خواستار رفع مشكل هستيم.

دكتر ادراكي گفت: با توجه به اينكه بيمارستان به طور كلي كمبود اعتبار ندارد حتي اگر 5 ماه از مطالبات ما واريز شود، امكان پرداخت سريع كارانه و اضافه كاري ها براي ما فراهم مي شود.

سرپرست بيمارستان نمازي افزود: بدهي بالاي سازمان هاي بيمه گر به اين مركز آموزشي- درماني، مشكلات بسياري در زمينه خريد دارو، تجهيزات و لوازم مصرفي پزشكي به وجود آورده و وضعيت به نحوي نامطلوب است كه شركت هاي دارويي و تجهيزات پزشكي، اقلام مورد نياز را مانند قبل به ما ارائه نمي دهند.

دكتر ادراكي يادآور شد: در حال حاضر واقعا سردرگم شده ايم و به دليل تاخير طولاني پرداخت هاي بيمه ها، براي بهبود شرايط، ديگر چاره اي به ذهنمان نمي رسد و پرسنل اتاق عمل اگرچه مراجعات اورژانسي را حتي در روز اعتراض خود پيگيري كردند اما اعلام كرده اند كه به دليل عدم امكان پرداخت كارانه و اضافه كاري هايشان، اعتراضات خود را ادامه ميدهند و از مسئولان خواستار رسيدگي به اين وضع هستند.

وي مي گويد: اين وضعيت مربوط به كل كشور است و پيگيري ها به صورت مكرر انجام مي گيرد و تمامي مسئولان مربوطه در جريان هستند اما تاكنون براي رفع آن اقدامي صورت نگرفته است.

دكتر ادراكي ادامه داد: روزانه 30 هزار نفر در بيمارستان نمازي تردد مي كنند كه درصد بالايي از اين تعداد بيمار هستند.


منبع:خبرجنوب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
18:12 - 1395/07/26
بازهم دست پرسنل زحمت کش بیمارستان نمازی درد نکنه که اعتراض خودشون را ابراز نمودند واقعیت وکثر بیمارستانهای کشور همین است دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم هفت ماه کارانه پرسنل را پرداخت ننموده با این وضع هیچکس انگیزه کاری برایش باقی نمی ماند
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: