April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۲۷۵۱
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
0
سیدجلال ملکی گفت: حادثه در ساعت 8.46 صبح دوشنبه به سامانه 125اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه در خیابان 17شهریور اعزام شدند.
پول‌نیوز -سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از وقوع یک مورد آتش‌سوزی در هنرستان فنی حرفه ای خبر داد و گفت: در این حادثه یکی از پرسنل مدرسه آسیب دید.

سیدجلال ملکی در گفتگویی درباره جزئیات این حریق گفت: حادثه در ساعت ۸.۴۶ صبح دوشنبه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه در خیابان ۱۷ شهریور اعزام شدند.
آتش سوزی در هنرستان پسرانه
وی افزود: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد آتش‌سوزی در یک هنرستان فنی حرفه‌ای پسرانه در قسمت کارگاهی آن رخ داده و دو اتاق بخش اداری و دیوارهای آن دچار آسیب و خسارت شده است.

ملکی گفت: نجاتگران بلافاصله به دو گروه تقسیم شد و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند بررسی ها نشان می داد مرد ۴۵ ساله ای که از پرسنل اداری این هنرستان بود به دلیل وقوع حادثه دچار مصدومیت شده اما خوشبختانه موردی از آتش سوزی در بین دانش آموزان مشاهده نشد.

ملکی درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: این حادثه به دلیل نشت گاز از موتورخانه و ورود آن به بخش رایدرها اعلام شده است که این نشست باعث وقوع انفجار و آتش سوزی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با توصیه به شهروندان به دلیل نزدیک شدن فصل سرما گفت: به شهروندان توصیه می شود حتما قبل از استفاده از سیستم گرمایشی نسبت به عایق بندی سیستم های گرمایشی دقت لازم را مبذول کنند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: