کد خبر: ۲۰۴۰۲۴
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
0
این خودروی زیبا، کوچک و کم مصرف قطعا کار را برای همکلاسی های خود در این سگمنت قیمتی سخت خواهد کرد. این خودرو دارای طراحی زیبا، تنوع در 8 رنگ متنوع، آپشن های زیاد و مصرف وخت بسیار پایین است که می تواند انتخاب مناسبی برای جوانتر ها به خصوص خانم ها باشد که زیاد دنبال جای پارک هم نگردند
پول‌نیوز - میتسوبیشی میراژ 2017 با کلی تغییر در طراحی و اضافه شدن آپشن های متعدد نسبت به مدل قبلی این خودرو، امروز در حضور خبرنگاران در تهران رونمایی شد.

این خودروی زیبا، کوچک و کم مصرف قطعا کار را برای همکلاسی های خود در این سگمنت قیمتی سخت خواهد کرد. این خودرو دارای طراحی زیبا، تنوع در 8 رنگ متنوع، آپشن های زیاد و مصرف وخت بسیار پایین است که می تواند انتخاب مناسبی برای جوانتر ها به خصوص خانم ها باشد که زیاد دنبال جای پارک هم نگردند.

نکته جالب در مورد این خودروی کوچک، فضای بزرگ و مناسب برای سرنشینان عقی هست که گرچه فضای نشستن راحت برای 2 نفر محیا هست اما جای پا و فاصله صندلی های عقب با جلو بسیار مناسب طراحی شده است.


این هاچ بک کوچک صندوق عقب مناسبی هم برای سفر 2 نفره دارد و البته کابین زیبا، صندلی های راحت و از همه مهمتر دید مناسب از جلو و اطراف برای راننده و همسفر شما دارد.

گفتنی است مصرف سوخت این خودرو با موتور 1200 سی سی  با دنده اتوماتیک در سیکل ترکیبی 4.6 لیتردر هر 100 کیلومتر است و از این حیث شاید بتوان کم مصرف ترین خودرو در این کلاس لقب بگیرد.

میراژ 2017 هم کروز کنترل دارد و هم دکمه استارت و در کنار این آپشن ها 6 ایربگ هم در دل خود جا داده است. رینگ 15 اینچ بسیار زیبا، آینه هایی با دید مناسب، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، و دی لایت از دیگر آپشن های این خودرو است.

لازم به ذکر است این خودرو با قیمت 78 میلیون و 800 هزار تومان عرضه شده است.

رونمایی از میراژ 2017 در تهران(+عکس)


رونمایی از میراژ 2017 در تهران(+عکس)


رونمایی از میراژ 2017 در تهران(+عکس)

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: