کد خبر: ۲۰۴۰۹۶
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
0
پول‌نیوز - طرح جاده کمربندی غرب اهواز به طول ۱۲ کیلومتر و اعتبار هزینه شده هزار و 200 میلیارد ریال عصر چهارشنبه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بهره برداری شد.

جاده کمربندی غرب اهواز در محور اهواز و اندیمشک حد فاصل پل شهید بروایه ‌واقع است و همزمان با بهره برداری از این پروژه، ۱۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۲۱ کیلومتر راه روستایی و چهار هزار واحد مسکن مهر نیز در خوزستان بهره برداری شد. 

منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در آیین بهره برداری از این پروژه با بیان اینکه اهواز تنها کلانشهری است که رینگ کمربندی آن تکمیل نشده است، گفت:مجموع طرح کمربندی اهواز طول 84 کیلومتر است که بخشی از آن طی سال‌های گذشته بهره برداری شده و با بهره برداری از این طرح، کمربندی حدفاصل محور اهواز ـ سوسنگرد به سمت اهواز ـ آبادان باقی می‌ماند که عملیات ساخت آن نیز به زودی آغاز می شود. 

وی ادامه داد: بهره برداری از این پروژه در سرعت بخشی ترانزیت کالا و بار از بندر امام خمینی (ره) به سمت پایانه چذابه کمک کرده و نقش موثری در کاهش ترافیک در سه راه خرمشهر و کاهش آلودگی ایفا می کند. 

رحمانی، کاهش تصادف، آسان شدن تردد خودروها و جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر را از دیگر مزیت های بهره برداری از جاده کمربندی غرب اهواز بیان کرد. 

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی عصر چهارشنبه به منظور بهره داری از چند عمرانی و بازدید از روند تامین زیرساخت های مرز شلمچه در ایام اربعین به استان خوزستان سفر کرد. 

وزیر راه و شهرسازی در سفر امروز خود به خوزستان به همراه استاندار خوزستان، جمعی از معاونان وزارتخانه، نمایندگان خوزستان در مجلس و مدیران راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها با بالگرد از محورهای ارتباطی اهواز ـ هفتگل ـ ‌ایذه ـ دهدز و محور اهواز ـ ‌رامهرمز ـ ایذه به صورت هوایی بازدید کرد. 
منبع: ایرنا
برچسب ها: اهواز ، اندیمشک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: