April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۴۳۹۹
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
0
همایش بین المللی سرمایه گذاری و توسعه ایران طی دو روز11و12آبان ماه ، همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.
حضورمدیرعامل بيمه آسيا در همایش بین المللی سرمایه گذاری و توسعه ایرانپول‌نیوز - دکتر کاردگر ، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در پنل بیمه ای همایش بین المللی سرمایه گذاری و توسعه ایران با عنوان چالش ها و فرصت های صنعت بیمه در ایران حضور دارد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، همایش بین المللی سرمایه گذاری و توسعه ایران طی دو روز11و12آبان ماه ، همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

بنابر این گزارش، همچنین مديران و کارشناسان بيمه آسيا در غرفه اختصاصي اين شرکت(B32a) و در طول برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشورکه از 10 تا13 آبان سال جاري در مرکز نمايشگاه هاي بين المللي جزيره کيش برگزار می شود،آماده ارايه خدمات و مشاوره ها ي بيمه اي هستند.

این گزارش می افزاید با توجه به برنامه راهبردي بیمه آسیا به عنوان بزرگترين بيمه خصوصي کشور و حائز رتبه اول برای دو سال متوالی در گروه موسسات بيمه اي يکصد شرکت برتر کشور  در ارائه خدمات بیمه ای شایسته به هموطنان ،حضور فعالانه و تاثير گذار بيمه آسيا در نمایشگاه با دارا بودن يکصد شعبه و بيش از 3000نمايندگي در سراسر کشور ، فرصت مغتنمي براي گسترش صنعت بيمه و بهر مندي فعالان اقتصادي ازمزاياي صنعت بيمه است.

برگزاری همزمان سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در کیش و در قالب نمایشگاه2016  Kish Invex این امکان را برای تمامی فعالان اقتصادی، موسسات مالی و اعتباری ، بانک ها، شرکت های بیمه، صاحبان پروژه های پر بازده و نیز مجریان و دست اندرکاران طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری کشور در بخش های بازار سرمایه، انرژی، معادن، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی در حوزه های دولتی و  خصوصی را فراهم آورده است به نحوی که اهداف خود را در فضای تخصصی با حضور و تبادل نظر با مدیران و دست اندرکاران حوزه های فوق دنبال کنند.

معرفی قابلیت های نهادهای مالی داخلی و خارجی، توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، توانمندی های شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار، ارائه خدمات نوین بانکی و بیمه ای، کمک به تشکیل سرمایه دراقتصاد ملی، افزایش ظرفیت ها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان ملی از مهم ترین اهداف برگزاری Kish Invex 2016  است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: