کد خبر: ۲۰۵۳۵۷
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
0
 پول‌نیوز - بخشدار گیان نهاوند گفت: پسر ۱۲ ساله در نبود پدر و نامادری، خود را از درخت گردو حیاط خانه حلق آویز کرد و جان باخت.

یحیی رضایی، بخشدار گیان نهاوند در گفتگوی اختصاصی با اعلام مطلب فوق افزود: پسر بچه ۱۲ ساله ای امروز شنبه در شهر «گیان» نهاوند خودکشی کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پسر بچه ۱۲ ساله از نبودن پدر و نامادری خود استفاده کرده و بنابر دلائل نامعلومی خود را از درخت گردوی داخل حیاط، حلق آویز کرده است.

بخشدار گیان افزود: ساعت ۱۱ صبح نامادری که جهت امور درمانی به مرکز بهداشت رفته بود با مراجعه به خانه با جسد حلق آویز این نوجوان روبرو شده و پلیس و پدر این خانواده را در جریان گذاشته است.

رضایی یادآور شد: با حضور پلیس و مقام قضایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر و پس از بررسی های لازم گواهی فوت برای این نوجوان صادر شد.

وی با بیان اینکه علت خودکشی در دست بررسی است، افزود: نیروی انتظامی درحال پیگیری ماجراست و جزئیات این موضوع در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد کرد.

بخشدار گیان در آخر گفت: در ساعت ۱۵ امروز این نوجوان ۱۲ ساله در زادگاهش به خاک سپرده شد.
برچسب ها: نهاوند ، خودکشی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: