April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۵۵۱۷
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
0
قیمت برخی از عطر ها نیز حتی ممکن است چندین هزار دلار باشد! قیمت بالای بعضی از آن ها بر اساس موادی که در تولید آنها به کار رفته و همچنین محفظه ای که در آن پر می شوند، تعیین می شود.

پول‌نیوز، رکسانا دانیالی - لوازم زیادی وجود دارند که بانوان و آقایان برای آن که به روز تر و شیک تر به نظر برسند، از آن استفاده می کنند. برای مثال دقت در انتخاب لباس و از همه مهم تر "عطر"، از جمله این گونه فاکتور ها خواهند بود. عطر نقش بزرگی در دنیای زیبایی ایفا می کند چرا که می تواند رایحه ای خوش و همچنین ویژه را به پوشش اضافه کند. این عامل علاوه بر آراستگی ظاهری، به خود فرد نیز حس خوبی را منتقل می کند.

با توجه به افزایش استقبال مردم در سراسر دنیا از این رایحه های خوش بو، امروزه شاهد طیف وسیعی از عطر ها هستیم که با هر موقعیتی تناسب دارند. از این رو محدوده انتخاب شما از میان رایحه های مختلف گل ها، میوه ها و یا حتی رایحه های تند، بسیار متنوع تر از گذشته شده است. با وجود این تنوع، قیمت برخی از عطر ها نیز حتی ممکن است چندین هزار دلار باشد! قیمت بالای بعضی از آن ها بر اساس موادی که در تولید آنها به کار رفته و همچنین محفظه ای که در آن پر می شوند، تعیین می شود. در ادامه مطلب به معرفی 10 مورد از گران ترین عطر ها در جهان برای بانوان خواهیم پرداخت.

10. Jar Perfumes The Bolt of Lightning

هر اونس این عطر 765 دلار قیمت دارد. جنس محفظه از شیشه بوده و رایحه خاص طراحی شده برای بانوان مخلوطی از گل مریم و گیاهان خوش بو است که شما را به یاد بویی که پس از رعد و برق از هوا استشمام می کنید، می اندازد. نام عطر نیز به همین دلیل Bolt of Lightning گذاشته شده است.

از گران ترین عطر های زنانه جهان(+عکس)

9.  Joy Perfume for Jean Patou

هر اونس این عطر 800 دلار قیمت دارد و توسط هنری آلمراس طراحی شده است. مخلوطی از رایحه های گل رز، یاسمن، مشک، هلو، گل مریم و زنبق وحشی است که در مجموع بویی خاص و دلنشین را برایتان به نمایش می گذارند.

از گران ترین عطر های زنانه جهان(+عکس)

8.  Caron Poivre

هر اونس این عطر نیز 1000 دلار قیمت دارد. محفظه عطر از جنس کریستال باکارا فرانسه بوده که یکی از دلایل اصلی قیمت بالای آن است. مایع نیز ترکیبی از فلفل قرمز و سیاه، میخک و دیگر رایحه های تند است که آن را برای استفاده خانم ها و آقایان مناسب کرده است.

از گران ترین عطر های زنانه جهان(+عکس)

7.  Ralph Lauren Perfume Notorious

این عطر که هر اونس آن 3540 دلار قیمت دارد، برای بانوان 25 سال به بالا مناسب است. رایحه توت سیاه، فلفل، ترنج، شکلات، میخک، مشک، وانیل، نعناع و ریشه زنبق، مخلوطی است که این عطر را برای استفاده در مناسبت های خاص و سفر منحصر به فرد ساخته است.

از گران ترین عطر های زنانه جهان(+عکس)

6. Hermes 24 Faubourg Perfume

هر اونس این عطر مخصوص بانوان 1500 دلار قیمت دارد و محفظه آن از کریستال سنت لوئیس ساخته شده است. عطر مخلوطی از رایحه های یاسمن، زنبق، وانیل و عنبر است که سبب ماندگاری طولانی مدت بوی خوش آن شده اند.

از گران ترین عطر های زنانه جهان(+عکس)

5. Baccarats Les Larmas, Sacress de Thebes

هر اونس این عطر 6800 دلار قیمت داشته و محفظه آن که از جنس کریستال باکارا است با مهارت ویژه به شکل هرم ساخته شده است. مایع عطر ترکیبی از کندر و نوعی صمغ است که رایحه ای فوق العاده به آن بخشیده اند.

از گران ترین عطر های زنانه جهان(+عکس)

4. Royal Arms Diamond Edition Perfume by Floris

هر شیشه از این عطر 15000 دلار قیمت دارد و محفظه کریستالی آن ترکیبی از گل رز، سوسن، عنبر، وانیل، مشک و نعناع را در خود جای داده است. بطری با استفاده از یک زنجیر طلای 18 عیار که در قسمت گردن آن قرار گرفته، تزئین شده است.

از گران ترین عطر های زنانه جهان(+عکس)

3. Ora Ito’s fragrance

این عطر که هر بطری آن 45000 دلار قیمت دارد، حاوی رایحه های گل صد تومانی، گل رز و نیلوفر است. محفظه با ظرافت بالا از جنس کریستال باکارا بوده و به شکل یک قطره اشک طراحی شده است.

از گران ترین عطر های زنانه جهان(+عکس)

2. Clive Christian Imperial Majesty

هر بطری این عطر به قیمت بالای 435000 دلار فروخته می شود. Clive Christian Imperial Majesty دومین عطر گران قیمت مخصوص بانوان در جهان است. قیمت گران این عطر به دلیل مواد منحصر به فرد استفاده شده در ساخت مایع و همچنین محفظه بوده که از کریستال باکارا تزئین شده با الماس سفید پنج قیراطی و طلای 18 عیار در ساخت آن بهره برده شده است. عطر مخلوطی از رایحه های هلو، ترنج، یاسمن، هل، لیمو و دیگر مرکبات نادر است. تنها 10 شیشه از این عطر رویایی در سراسر جهان وجود دارد.

از گران ترین عطر های زنانه جهان(+عکس)

1. DKNY Golden Delicious Perfume

به گران قیمت ترین عطر ویژه بانوان در جهان می رسیم؛ هر بطری از این عطر 1 میلیون دلار قیمت دارد! طراحی محفظه آن کاملا باشکوه بوده و به طلای سفید، زرد و الماس مزین شده است. مخلوطی از رایحه های سیب و مشک به مشام می رسند. پرداخت چنین قیمت بالایی برای این عطر سلطنتی به راستی ارزشش را دارد.

از گران ترین عطر های زنانه جهان(+عکس)

برچسب ها: عطر ، زنانه ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: