April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۵۸۸۲
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
0
بیمه‌شدگان با در دست داشتن دستور پزشک و کارت ملی بیمار و بهره‌مندی از کیوسک‌های خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه‌کوثر(چابک) می‌توانند در زمانی کمتر از 15دقیقه معرفی‌نامه درمان خود را دریافت کنند.
صدور معرفی‌نامه درمان بیمه‌کوثر در 18بیمارستانپول‌نیوز -افراد تحت‌پوشش بیمه‌های درمان شرکت بیمه‌کوثر می‌توانند با مراجعه به 18بیمارستان در سراسر کشور معرفی‌نامه خود را به‌صورت آنلاین دریافت کنند.
    
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بیمه‌شدگان با در دست داشتن دستور پزشک و کارت ملی بیمار و بهره‌مندی از کیوسک‌های خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه‌کوثر(چابک) می‌توانند در زمانی کمتر از 15دقیقه معرفی‌نامه درمان  خود را دریافت کنند.

جواد همایی خبرداد: چهار کیوسک خدمات بیمه‌ای جدید در بیمارستان‌های آریا گیلان، دهخدا قزوین، مریم البرز و پارسا تهران راه‌اندازی شده است.

وی از راه‌اندازی شش چابک دیگر تا پایان سال‌جاری در سراسر کشور خبرداد و افزود: بیمه‌شدگان با مراجعه به سایت شرکت به‌ آدرس www.kowsarinsurance.ir می‌توانند از آدرس بیمارستان‌هایی که کیوسک خدمات بیمه‌ای در آن‌ها نصب شده است، اطلاع یابند.

مدیر بیمه‌های درمان شرکت بیان‌کرد: در راستای تسریع در ارائه صدور معرفی‌نامه درمانی، بیمه‌شدگان تحت‌پوشش می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت و ارسال تصویر دستور پزشک معالج و کارت ملی بیمار از طریق موبایل، تبلت و کامپیوتر کد رهگیری معرفی‌نامه را دریافت و با مراجعه به نزدیک‌ترین بیمارستان‌ که دارای کیوسک چابک است، پس از ثبت کد رهگیری در دستگاه خدمات بیمه‌ای چابک، معرفی‌نامه برای بیمارستان مورد نظر خود را دریافت کنند.

جواد همایی گفت: از کیوسک چابک مستقر در هر بیمارستان می‌توان برای سایر بیمارستان‌ها نیز معرفی‌نامه دریافت کرد.
برچسب ها: بیمه کوثر ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: